קונסטרוקצייה ועבודת בנייה ‏

ישנם מספר סוגים של פרויקטים של בנייה וקונסטרוקציה, וכל סוג חייב לציית לקודים ספציפיים של פרקטיקה ומדיניות תכנון מקומית לשימוש בקרקע. תקנות אלה מוערכות על ידי הסמכות שיש לה סמכות שיפוטית – בדרך כלל העירייה שבה יימצא הפרויקט – ועלולות לדרוש סקרי אתרים, חקירות גיאוטכניות וניתוח אתרים. בלי האישורים האלה, הבנייה לא יכולה להתחיל. בהתאם לסוג הפרויקט, האתר עשוי לדרוש עבודת הכנה, כולל סקר של קווי שירות קיימים.

חלק מעבודות הבנייה ניתנות להשגה ללא תואר ראשון רשמי. הרבה אנשים מקשרים עבודות בנייה עם שכר נמוך ומלוכלך, אבל זה לא המקרה. בוגרי תיכון רבים יכולים להתחיל את הקריירה שלהם בעבודת בנייה עם חניכות בתשלום. ככל שניסיון הבנייה יגדל, המשכורת תעלה. אותו הדבר לגבי הזדמנויות עבודה ופוטנציאל להרוויח. להלן מספר עבודות הבנייה והבנייה הנפוצות ביותר. ישנן אפשרויות רבות לאלה ללא תואר אוניברסיטאי.

בהתחלה, בני אדם בנו צריפים ומקלטים עם כלים פשוטים. ככל שערים גדלו, עבודות הבנייה כללו לא אחת שימוש בעבדים. במאה ה -19, מכונות מונעות קיטור החלו להחליף עבודת יד ועבודת כפיים. כיום, פועלי בניין יכולים להשתמש במכונות חשמליות ומונעות דיזל. עבודות בנייה ובנייה נופלות בדרך כלל לשתי קטגוריות – מגורים ולא מגורים. הנדסה כבדה ובנייה אזרחית כוללים עבודות ציבוריות גדולות ומפעלי טיהור מים או שפכים, בעוד שבנייה תעשייתית כוללת כרייה, מפעלי ייצור ובתי זיקוק.

שיטת סיווג הבניינים המסורתית אינה רלוונטית עוד – אופי היצירה עצמה חשוב. תפקודו ומטרתו של הפרויקט קובעים את החוזה, החומרים והמפרט שלו. סביר להניח שפקחי הבניין ידחו פרויקט שאינו עומד בתקני הבטיחות, ואי ־ ציות לקוד עלול להוביל לעיכובים. ובטווח הארוך, פרויקט בנייה לא יכול אפילו להתחיל כי תהליך הבנייה התעכב. התוצאה עלולה להיות אסון או מאבק משפטי יקר וממושך.

תהליך הבנייה מתחיל בתכנון ותכנון, ונמשך עד שהנכס יהיה שלם ומוכן לשימוש. לאחר מכן, הקבלן, האדריכל או המהנדס מפקחים על הפרויקט ומנהלים את מימושו. במהלך התהליך, הלקוח מקושר באופן קבלני לקבלן הראשי ולקבלני המשנה. תהליך הבנייה נמשך עד המסירה הסופית של הנכס ללקוח. תהליך זה כרוך פעמים רבות במספר שלבים, כולל עבודות עיצוב, בנייה ותחזוקה.

כפועלי בניין, אתה יכול להרוויח עבודה בשכר טוב וליהנות מאבטחת עבודה. ישנם פרויקטים רבים המתנהלים בכל פעם אחת, מה שאומר שרוב תפקידי הבנייה משולמים היטב ומגוונים. תעשיית הבנייה כל הזמן מתפתחת ומוקדשת ליצירת עולם בר-קיימא יותר. על ידי שילוב פרקטיקות ירוקות, התעשייה פועלת למען סביבה ברת קיימא יותר. בנוסף לבניית בניינים ירוקים, היא גם מקדמת בנייה ברת קיימא על ידי שימוש בחומרים ברי קיימא.

תעשיית הבנייה והבנייה היא כוח מרכזי בכלכלה העולמית, והיא תמשיך להיות חשובה כשהעולם ינווט את מגיפת הקורונווירוס. הוא מהווה 14% מהתמ "ג העולמי, מתדלק צמיחה כלכלית רחבה יותר ותעסוקה. יתרה מזו, עלויות הבנייה קשורות ישירות לחומרים בסיסיים, מכונות בנייה ומערכות תאורה מתקדמות. עלויות הבנייה כוללות גם חומרים, עבודה וציוד לתחזוקת הבניין. אם תעשיית הבנייה לא משגשגת, היא תהפוך בקרוב לתעשיית נישה, ותותיר מעסיקים רבים נאבקים לפועלים שיכולים לבצע את המשימות האלה.

ככל שמורכבות מיזמי הבנייה גוברת, נדרשים אנשי מקצוע בעלי עיצוב מיוחד לעבור הכשרה בכל שלבי הפרויקט. חשוב לפתח הערכה לנכס כמערכת טכנולוגית מורכבת הדורשת אינטגרציה קרובה של מספר תת-מערכות ורכיבים בודדים. מקצוענים אלה צריכים להיות מיומנים בהנדסת בניין, משמעת הולכת וגדלה. ההוצאה לאור יצאה לאור על ידי Elsevier Ltd.

תוכניות בנייה ובנייה של מדעים משלבות קורסי ניהול שונים ואת המדעים היישומיים הנלווים. התלמידים ילמדו איך לתכנן בניינים, מערכות תחבורה ופארקים. תוכניות אלו נועדו להכשיר סטודנטים לקריירות מוצלחות ולתפקידי מנהיגות עתידיים בתחום. אם אי פעם חלמת על בעלות על בניין, זו יכולה להיות התוכנית בשבילך. ואם יש לך כשרון לעיצוב, תואר בתחום הזה יהיה בעל ערך עבורך.

צמחי עץ וסיבים שימשו בבנייה במשך מאות שנים. הם חומרי בניין אוניברסליים משום שהם חזקים וגמישים תחת עומסים. כאשר נדחס אנכית, עץ הוא חזק להפליא. אבל בעוד עץ יכול להיות רב תכליתי, למינים שונים יש תכונות שונות. מינים מסוימים טובים יותר למטרות מסוימות, ותנאי הגידול משפיעים גם על איכותו. בדרך כלל, עץ הוא חומר מצוין לבניית מבנים, אבל הוא אינו חומר מתאים לכל דבר.

פרטים נוספים: https://izidor-cohen.co.il/