פינות אוכל קטנות

אם יש לכם אזור אוכל קטן, דרך נהדרת לגרום לו להיראות גדול יותר היא להשתמש במפת ספינות אופקית. תכסיס עיצוב זה גורם למרחב להיראות רחב יותר על ידי אילוץ העין לנוע סביב החדר. אפשר לצבוע אותו בלבן כדי שיתאים לקצה שלך. אתה יכול גם לנסות לתלות אורות תליון במקום נברשת כדי לאפשר לאור טבעי לסנן פנימה. בחר ביצירות אמנות פשוטות, זכוכית או אפילו קנבס לדמות. קצת מרקם אף פעם לא כואב!

אם אין לכם חדר אוכל, נסו לשלב אותו בחדר אחר. חלופה היא המטבח, המאורה או הסלון. למרות היתרונות הרבים של חדר אוכל גדול, זה לא תמיד אפשרי. אם שטח הוא בפרמיה, נסה להציב שולחן בפינה של החדר. אפשר אפילו להוסיף סידורי ישיבה ייחודיים כמו כיסאות בנקט או שולחנות עגולים עם כיסאות אטומים.

מראות הן דרך נהדרת לגרום לאזור אוכל קטן להיראות מרווח יותר. הם מחזירים אור טבעי ויוצרים תחושה אוורירית. שולחן עם עלה יכול להיות אפשרות טובה, שכן הוא יחסוך מקום ויאפשר ליותר כיסאות להתאים מסביב לשולחן. באזור אוכל קטן, שולחן עלים עגול חוסך מקום, ושולחן מלבני יאפשר יותר מקומות ישיבה סביבו. אפשר גם להשתמש במדפי אחסון או רהיטים.

אזור אוכל קטן הוא מקום נהדר ליצירת אזור משפחתי אלגנטי. על ידי שילוב שולחן עם ספסל, אתה יכול ליצור חדר משפחה נוח. תא אוכל שנפתח על מרפסת קטנה נותן לך את החופש לשבת ולהירגע בזמן שאתה נהנה מהארוחות. תצוגות חלון ואור טבעי מחלונות גם יעניקו לחדר תחושה קלה ואוורירית. ושולחן המעמד הוא קל לנוע לתוך ומחוץ.

קיר של מראות יכול לעזור לך לגרום לאזור האוכל שלך להרגיש גדול יותר. בחרו במראות בגודל הגדול ביותר שתוכלו למצוא ולמקם אותן אסטרטגית כדי ליצור אפקט דרמטי. ניתן להשתמש במראות גם כדי למלא חלונות חשופים וליצור אשליה של יותר מקום. עבור מרחבי אוכל גדולים יותר, שקול שימוש במראות רצפה לתקרה כדי ליצור אשליה של יותר מקום. כשמדובר בטיפולי חלונות, בחר את אלה שמתאימים לתפקוד העיקרי של חדר האוכל.

סגנונות רהיטים מודרניים ומעברים יכולים לגרום לאזור אוכל קטן להרגיש פתוח ואוורירי. עיצובים מודרניים יכולים גם לגרום לאזור אוכל קטן להיראות גדול יותר על ידי דגש על קווים נקיים ומודרניים. ניתן גם לזווג חתיכות מעבר עם מנורות תליון או מראות על קיר כדי ליצור עניין חזותי. ניתן לשלב את האפשרויות האלה כדי ליצור מרחב אוכל אופנתי ופונקציונלי. רק תזכור שאולי אתה צריך לעשות בחירה בין שני סגנונות של כיסאות.

למראה עכשווי יותר, שקול שולחן עגול או מרובע. שולחנות עגולים עובדים הכי טוב לקבוצות קטנות. שולחנות עגולים קטנים לא מאפשרים הרבה מקום להגשה. אם אתה מתכנן על שיש יותר מבן משפחה אחד, שולחן עגול יהיה לא מעשי. עם זאת, אם יש לך חדר נוסף, בחר שולחן מרובע או מלבני. זה גם יחסוך לכם קצת מקום וייצור תחושה אינטימית יותר לארוחות ערב.

תרשימי צבע חד-גוני יכולים לגרום לאזור אוכל קטן להיראות גדול יותר. לא צריך להשתמש בגוונים שונים של צבע אחד כדי ליצור אשליה של חלל גדול יותר. כדי לגרום למרחב להרגיש מרווח יותר, השתמש בצבעים מנוגדים בלוקים. אם ברצונך ליצור מקום אוכל גדול יותר בחדר קטן, בחר יצירת אמנות אחת גדולה כמוקד שלך. אתה יכול גם להשתמש במדפים מובנים או מדפים לבד עבור שטח אחסון נוסף. אם החלל הוא מגבלה, שקול שימוש במדפים תלויים או ארון רצפה לתקרה לאחסון נוסף.

למרות גודלם, חדרי אוכל קטנים עדיין יכולים להיות יפים ואופנתיים. אתה יכול להשתמש ברעיונות מעוצבים כדי לגרום לחללים קטנים להיראות גדולים יותר, להגדיל את זרימת התנועה, וליצור יותר שטח אחסון בתוך טביעת רגל קטנה. אתה יכול גם לשקול התקנת ספסל או מושב ליד השולחן שלך. זה ייצור אזור ישיבה פונקציונלי ומושך. הוא גם יראה מרווח יותר ממה שהוא באמת. רק תזכור להוסיף כיסא או שניים באזור האוכל אם יש לך אחד.

אף שאזורי אוכל קטנים אינם מוגדרים רשמית כחדרים נפרדים, ניתן להכין אותם כאזורי ישיבה נוחים במטבח. אפשר להשתמש בשולחן מרובע או בשולחן עם קיר, עם כיסאות קלים לנוחות. עיצוב פשוט ואמנות קיר יכולים לגרום לאזור אוכל קטן לבלוט בין שאר האזורים במטבח. טיפ טוב נוסף הוא לבחור רהיטי אוכל קומפקטיים ולסדר את הכיסאות קרוב לחלון או לקיר.

פרטים נוספים: https://bazarone.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%9C-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%AA/