עיצוב חדר השירותים בעזרת עיצוב פנים

עיצוב פנים הוא אמנות ומדע שמטרתו לשפר את האסתטיקה והפונקציונליות של החלל. היא מבוצעת על ידי אנשי מקצוע שמתכננים ומחקרים פרויקט. לעתים קרובות, מעצבת בטי יעקובסון סטודיו לעיצוב פנים עובדת עם מקצוענים אחרים בצוות כדי ליצור מרחב ייחודי ואופנתי. ישנן דרכים רבות לשלב עיצוב פנים לבית, ואלה יכולות לכלול הוספת צבע ואמנות.

טיפים לשיפוץ חדר אמבטיה יוקרתי

אם יש לך את הזמן והתקציב, אתה יכול להפוך את חדר האמבטיה שלך לנווה מדבר מפואר. למרות שעיצוב השירותים דורש תשומת לב רבה לפרטים, לא צריך לשבור את הבנק כדי לקבל שירותים מפוארים. אם תעקוב אחרי כמה עצות, תוכל ליצור מראה של שירותים מפוארים מבלי לשלם מחיר מופרז.

ראשית, להסיר את הריצוף הישן. זה יכול להיות עניין פשוט של קילוף מהרצפה הישנה. אבל זה הרבה יותר קל לקרוע את ההסדר ולהניח אריחים חדשים. בדרך זו, אתה לא צריך לקחת את הזמן לשים הכל בחזרה ביחד. אם אתה רוצה תחושה מפוארת, אתה יכול לבחור אריח גימור מבריק על הקירות והרצפה. יתר על כן, אתה יכול לבחור עיצוב אריחי מבטא למראה ייחודי.

דרך נוספת ליצור שירותים מפוארים היא להשתמש בחומרים יוקרתיים יותר. התערובת הנכונה של מותרות וזמינות תוסיף ערך לבית שלך. שימוש בחומרים באיכות גבוהה יותר לא רק יגרום לשירותים שלך להיראות מפוארים, אלא גם יחזיק מעמד שנים. מן התבונה גם לקנות אמבטיות סוואקר מסוגננות שיגרמו לשירותים שלך להיראות מפוארים מבלי לשבור את הבנק.

דרך נוספת להוסיף מותרות לשירותים היא להפריד בין המקלחת לאמבטיה. זוהי אפשרות פופולרית לבעלי בתים רבים. זה יהפוך את הרחצה במקלחת ליותר מרגיעה ומהנה.

במה מתבטאים שירותים מפוארים?

ישנן דרכים רבות ליצור שירותים מפוארים. אתה יכול להוסיף אסלה חצי פרטית, אזור הלבשה, או אפילו סאונה. אפשר גם לשלב אמבטיה עם מעמד חופשי, שלא רק נראית טוב, אלא גם יכולה להסתיר עבודות אינסטלציה מזיקות. אורות רצפה הם גם תוספות נהדרות, ואורות LED מתחת לרצפה יכולים לשפר את המראה של האריחים שלך.

שטיח מרוקם יוסיף מרקם ומגע של מותרות. דרך נפלאה נוספת להוסיף מותרות היא עם קיר רכוב. אתה יכול למצוא את אלה יד שנייה ולעדכן אותם עם צבע ספריי מתכתי. אתה יכול גם להוסיף עמעום כדי להגדיל את האווירה בחדר האמבטיה שלך. בנוסף, צוהר יעניק לך תחושה של שירותים מרווחים ומפוארים.

חדר אמבטיה מפואר יהיה אחסון שופע עבור השירותים שלך ופריטי שירותים אחרים. חדרי אמבטיה עם ארון תרופות לא מרווחים במיוחד, אז אתה צריך לחפש דרך חלופית לאחסן אותם. אם אתה לא צריך ארון תרופות, נסה להשתמש בבקבוק דקורטיבי כדי לשמור על האסתטיקה של חדר האמבטיה.

חדר אמבטיה מפואר צריך להיות נקי והיגייני. ניקיון יעזור לך להרגיש רענן ונוח. ודא לשמור על המראות נקיות ומבריקות. הוספת ניחוחות גם תגרום לחדר להריח טוב. לבסוף, השירותים צריכים להיות מצוידים בטקסטיל נוח ומפואר.

כיצד להפוך חדר אמבטיה ביחידת הורים ליוקרתי?

בנוסף לשיש או גרניט, חדרי אמבטיה יוקרתיים לרוב כוללים חומרים אחרים כמו ברונזה או זכוכית. חומרים אלה יכולים לגרום לשירותים להרגיש מרווחים ופתוחים יותר, תוך הוספת אלגנטיות. צבעים נייטרליים הם גם אידיאליים עבור חדרי אמבטיה יוקרתיים, כפי שהם עוזרים ליצור אווירה רגועה ומרגיעה. רבים מחומרים אלה יכולים לשמש גם לאביזרי שירותים, כגון מראות ממוסגרות ומגבות רכות.

דרך נוספת ליצור מותרות בשירותים היא להשתמש בהרבה אור. בעוד תאורה בהירה יכולה להיות מאפיין יוקרתי, זה גם אפשרי להשיג את אותה השפעה על ידי שימוש בתאורת מבטא עדינה יותר. בנוסף לשפע של תאורה, גם בשירותים יוקרתיים יש אמבטיה חופשית. העיצוב הזה של שמירת החלל עשוי להקריב חלק מהשירותים כדי ליצור מוקד.

לבסוף, חדרי אמבטיה יוקרתיים ידועים בתשומת לבם לפרטים. אפילו פרטים קטנים מוסיפים לעיצוב הכללי, כך שאתה לא רוצה לקמץ על אלה. בנוסף לחומרים המשמשים בשירותים, חפשו עבודות גיזום מותאמות אישית. סוג זה של עבודה יכול להיות יקר, אבל שווה כל אגורה.

אבזרים דקורטיביים הם עוד מאפיין חשוב של חדרי אמבטיה יוקרתיים. נברשת דקורטיבית באזור המשתנה או פמוטות קיר באמבטיה הספוגה שניהם תאורת מבטא גדולה. כדאי שתשקול גם להתקין קיר מראה. זה ייתן לשירותים מראה משודרג יותר, בעוד צוהר ייתן לשירותים אור טבעי.