עיצוב ותכנון מערכת הסולארית בתעשייה

אומנם ישנם גורמים רבים שיש לשקול בתכנון מערכת השמש, אך ישנם מספר גורמים מרכזיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם. אלה כוללים אוריינטציה, פרופיל הצללה, מבנה גג ומבנה גג. עלות המערכת תהיה גם גורם מרכזי בהחלטה על סוג לוח סולארי לרכישה. לשאול מומחה זו הדרך הטובה ביותר לבחור את מערכת הכוח הסולארית הנכונה. תכנון יתווה את האפשרויות השונות, כולל עלות הלוחות, ההפיכים ומערכות הגיבוי.

כדי לקבוע את גודל מערכת השמש שלכם, אתם חייבים קודם לחשב כמה חשמל אתם משתמשים בכל שנה. מערכת השמש הטובה ביותר תכסה את כל צריכת החשמל השנתית שלכם, ותתן לכם הפסקה כמעט מוחלטת של חשבון החשמל שלכם. בנק סוללה הוא מרכיב מרכזי במערכת אנרגיה סולארית, כך שבחירת הנכון תבטיח החזרים מקסימליים בהשקעה. עם זאת, יעילות הסוללה אינה 100%, אז חשוב לבחור את הסוללה שלך בתבונה.

ברגע שהבנת כמה אנרגיה אתה צריך, הגיע הזמן לנתח את המשאות שלך. תא קטן עשוי להזדקק לתנור מיקרוגל, טלוויזיה ודוד מים. רשימה של כל המטענים שלך חיונית בניתוח צרכי האנרגיה הסולארית שלך. דאג לרשום כל טעינה, כמו גם את דירוג הווטאג 'שלה, כך שתוכל להעריך במדויק את כמות האנרגיה הדרושה לה.

ברגע שיש לך נתונים לתכנון מערכת השמש שלך זה הזמן להעריך את אפשרויות ההתקנה. מתקין לוח סולארי יוכל להראות לך איך הלוחות ייראו על הגג שלך. במהלך הערכת האתר, תוכנה טובה תיצור ציטוט מותאם אישית הכולל את כל הפרטים האלה. על ידי שילוב כל הגורמים האלה בתכנון, תוכלו לסגור עסקה הרבה יותר מהר. לאחר מכן, עליך לוודא שגודל מערכת השמש שתבחר מתאים לצרכיך.

התקנת מערכת סולארית לבית חייבת לעקוב אחר מערכת של קווים מנחים ספציפיים. בחצי הכדור הצפוני, זווית ההטיה של לוח השמש צריכה להיות לפחות 25 מעלות נמוך מקו הרוחב של האזור. הוא צריך להיות מכוון צפונה בחצי הכדור הדרומי. נטיית הלוח הסולארי חייבת להיות לפחות 20 מעלות מתחת לקו הרוחב המקומי. פרויקט סולארי שאינו שירות צריך להיות ממוקם באזור שבו הוא מקבל הרבה אור שמש במהלך היום.

בשלב הבא, אתה צריך להחליט איפה הלוחות הסולאריים צריכים להיות ממוקמים. אפשר למצוא מיקום שמקבל את הכי הרבה אור שמש אבל לא מוצל. המקום הטוב ביותר ללוחות הסולאריים הוא על הגג, אבל הוא לא צריך להיות חשוף ישירות לאור השמש. בדומה לכך, לוחות הממוקמים באזורים מוצלים יפיקו פחות אנרגיה מאשר אלה שנחשפים לאור השמש. חישוב צריכת אנרגיה היא הדרך הטובה ביותר לקבוע היכן יש להציב לוחות סולאריים.

מערכת שמש יכולה להיות מתוכננת לייצר מספיק אנרגיה לבית או לעסק. משימה זו יכולה להתבצע על ידי ספק ציוד סולארי או מהנדסי ייעוץ של צד שלישי בהתאם לגודלם ומיקומם של הלוחות הסולאריים. באמצעות תוכנת עיצוב של ציוד סולארי, ניתן להעריך במדויק כמה אנרגיה יפיקו המודולים בטווח הארוך. לייעוץ הטוב ביותר על בחירת התקנה סולארית לנכסים מסחריים, להתייעץ עם איש מקצוע.

חשוב על הצרכים שלך כאשר אתה מתכנן את הגודל והמיקום של מערכת האנרגיה הסולארית שלך. התרחיש הנפוץ ביותר לאנרגיה סולארית הוא מחנה קיץ, כך שאין צורך לתכנן את חודשי החורף. כדאי שתשקול את קרני השמש כאשר אתה מתכנן להשתמש בחשמל בבית כל השנה. אתה יכול גם לשקול את רמת הצל באתר שלך. אולי יש לך הרבה עצים בשטח שלך, אבל אזור מפוקפק.

ישנן אפשרויות רבות לציוד סולארי עבור בתים ועסקים. בעוד חלק מתוכננים להפיק אנרגיה מקרני השמש, אחרים הם בעלי תחזוקה נמוכה. אתה רוצה לוחות סולאריים שהם עמידים, ארוכי טווח, ולא רגישים להיפגע בקלות. מערך לוח סולארי אמור גם לספק מקום מתאים לתחזוקה. זה רעיון טוב למותג להציע אחריות אם אתה צריך להחליף או לתקן רכיב.