עבודה בגובה הגברת הבטיחות ביעילות על מנת למנוע תאונות

עבודה בגבהים יכולה לעתים קרובות להשאיר אותך לא מודע לסכנות הפוטנציאליות. נפילות מסולמות, גגות ומשטחים עדינים הם כולם גורמים שכיחים להרוגים ולפציעות קשות.

מניעת פגיעה מתחילה בביצוע הערכת סיכונים ונקיטת אמצעי זהירות מתאימים. לפני ביצוע שינויים כלשהם כדי להפחית את הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לעבודה בגובה, לשקול את היתרונות הפוטנציאליים של צעדים כאלה נגד כל הסיכונים הפוטנציאליים.

מהו הכלל הראשון לעבודה בגובה?

עבודה בגובה יכולה להיות מאמץ מסוכן ומסוכן. לכן כל כך חשוב שהעבודה בגבהים תיעשה בבטחה וביעילות כדי למנוע תאונות.

על המעסיקים לעמוד בתקנות העבודה בגובה על מנת לעשות זאת נכון. אלה כוללים הערכות סיכונים עבור כל המשימות, כתיבת הצהרות שיטה ושימוש בציוד מתאים.

בנוסף, העובדים חייבים לקבל הכשרה מקיפה בכל היבט של העבודה ולהיות אחראים על לקיחת קיצורי דרך או שאננות-הם צריכים להזכיר באופן קבוע כי נופל להישאר הגורם המוביל של פציעות ומוות בבנייה מדי שנה!

כשאתה עובד בגובה, לבש תמיד את רתמת הבטיחות המתאימה ובדוק שכל הציוד מאובטח ובמצב טוב לפני תחילת המשימה שלך. זה חשוב במיוחד כאשר עובדים על סולמות או פיגומים שלא הובטחו כראוי לפני השימוש.

מהו גובה העבודה הבטוח ללא רתמת בטחון?

למרות שאין דבר כזה גובה עבודה בטוח, אתה יכול להפחית את הסיכונים שלך ליפול באמצעות ציוד בטיחות מתאים. כדי לעשות זאת ביעילות, ודא שאתה משתמש בשרוך מתאים ובשילוב רתמת בטיחות.

שרוך בטיחות הוא מכשיר סופג אנרגיה המחובר לרתמה שלך ומשמש לתליית קסדות או ציוד מגן אישי אחר מצמרות סולם או פשוט הצמדת כבל מאריך בצורה מאובטחת לנקודת עיגון מתאימה.

שרוך יכול לעזור לשמור על הידיים מפני כלים או חפצים שעלולים להיות מסוכנים בזמן עבודה בגובה. זהו ציוד חיוני לכל מי שעובד בגובה-במיוחד לאלה שחייבים להסתובב או לטפס גבוה יותר ממה שהם יכולים להגיע אליו על סולמות.

רתמת בטיחות היא מרכיב עיקרי בבטיחות במקום העבודה, והיא גם אחת האמינות ביותר. אם אי פעם תיפול מגובה, ציוד מציל חיים זה יחסוך את שלך. כדי להבטיח יעילות מקסימלית שלך לרתום, להבטיח זה מתאים באופן מאובטח סביב הגב שלך או צוואר כדי למנוע החלקה.

האם צריך להיות קשור בסולם?

עבודה בגבהים היא משימה נפוצה עבור רבים, במיוחד בבנייה, ייצור ומסגרות תעשייתיות אחרות. למרבה הצער, אזורי עבודה אלה יכולים להיות מסוכנים ומחייבים תכנון קפדני כדי לשמור על אבטחת העובדים.

סולמות מועסקים לעתים קרובות עבור משימה זו, יכול להיות נכס שלא יסולא בפז כדי לסייע לך להשלים משימות בבטחה. למרבה הצער, סולמות גם להציג מספר סיכונים פוטנציאליים אם לא נעשה שימוש נכון.

אחד הסיכונים הגדולים ביותר הקשורים סולמות נופל. זה עלול לגרום לפציעות חמורות או למוות.

למרבה המזל, ישנם כמה אמצעי זהירות קלים שתוכלו לנקוט כדי למנוע נפילה בזמן העבודה בגובה. אלה כוללים שימוש בסולם מאובטח ושמירה על שלוש נקודות מגע בזמן טיפוס או ירידה.

בעת בחירת סולם לצרכים שלך, ודא שהוא בגודל ובסוג המתאימים לתפקיד ועומד בתקנות אושה. יתר על כן, בדוק אותו לפני ואחרי השימוש כדי להבטיח שמצבו במצב מצוין נקי מכל פגמים או נזקים.

עליך גם להגדיר את הסולם שלך על משטח ישר ולהיות מודע לסכנות סמוכות. לדוגמה, אם עובדים ממיקום מוגבה, ודא שאין כבלי חשמל עיליים העלולים להוות סיכונים חשמליים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://nrgisrael.co.il/%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%91%D7%94/