מערכות חימום – כיצד לבחור את הטוב ביותר לצרכיך?

מערכת חימום טובה חשובה לנוחיות משפחתך. מערכות חימום יכולות להיות מרכזיות או מבוזרות ועשויות להשתמש באנרגיה תרמית כדי לשמור על טמפרטורה נוחה.

לכמה זמן מערכת החימום מחזיקה מעמד?

שימוש במערכת HVAC (חימום, אוורור ומיזוג אוויר) הוא השקעה גדולה. עם זאת, עם תחזוקה נכונה ועם תוספת קטנה, מערכת החימום שלך יכולה להימשך עשרות שנים.

חשוב שאדם מקצועי יבדוק את המערכת שלך כל שנה, כמו גם יקבע כיוון. ביצוע התחזוקה על בסיס קבוע הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להאריך את החיים של מערכת החימום שלך.

תוחלת החיים של המערכת שלך תלויה במגוון גורמים. אם אתם מתכננים להחליף את המערכת הנוכחית שלכם, ודאו שאתם רוכשים מודל בעל יעילות גבוהה. זה יעזור לך לחסוך כסף על חשבונות אנרגיה תוך מתן הנוחות שאתה מצפה מהמערכת שלך.

משאבת חום דומה למזגן, אלא שהיא יכולה לספק חימום וקירור. עם זאת, תוחלת החיים של משאבת חום היא בדרך כלל קצרה יותר מזו של מערכת חימום וקירור מסורתית.

ברוב המקרים, משאבת חום תימשך כ-15 שנים. עם זאת, אם אתה גר באזור החוף, סביר שתראה תוחלת חיים קצרה יותר. אזורי החוף ידועים בשל רמות גבוהות יותר של קורוזיה וחשיפה למלח, ששניהם יקצרו את תוחלת החיים של משאבת חום.

לעומת זאת, תנור יימשך בדרך כלל 15 שנה בערך. עם זאת, עדיף להחליף אותו לפחות פעם בשנה. הדבר חשוב במיוחד אם אתה חי באזור שבו מזג האוויר קר יותר.

באיזו תדירות יש לטפל במערכת החימום?

שמירה על מערכת החימום שלך במצב מעולה היא חלק חשוב בשמירה על בית נוח. התחזוקה השנתית של מערכת החימום הביתית שלך יכולה להאריך את תוחלת החיים שלה ולהפחית את העלויות של תיקונים והחלפה.

מערכת חימום ביתית מורכבת מרכיבים מכניים וחשמליים רבים. אם רכיבים אלה נבדקים ומתוחזקים על בסיס קבוע, תוכל להימנע מבעיות משותפות עם המערכת שלך.

נעשה שימוש רב במערכת חימום בבית במהלך החודשים הקרים של השנה. אם יש לך בית עם יחידת מיזוג אוויר, המזגן צריך לקבל שירות באביב.

עליך גם לעקוב אחר השירות שהמערכת שלך קיבלה. בעלי בתים רבים שומרים תיעוד של תחזוקת מערכת ביתית באמצעות רשימות בדיקה. מן התבונה גם לרשום מתי המערכת עברה שירות ולסמן אותה בלוח השנה.

באותו אופן שאתה שומר על המכונית שלך, אתה צריך גם לשמור על מערכות החימום ומיזוג האוויר שלך. זה יכול לשמור על המערכת שלך פועלת במיטבה ולהבטיח שהיא לא תיכשל עליך באמצע החורף.

שירות על ידי חברה כמו Hannabery HVAC ישמור מערכות החימום ומיזוג האוויר שלך במצב מעולה. הם גם יבדקו את מסנני האוויר שלך ויוודאו שלכבשן שלך יש את זרימת האוויר שהוא צריך כדי להיות יעיל.

מה זה מערכות חימום?

בין אם אתה בונה בית חדש או משפץ את זה שיש לך, בחירת מערכת החימום הנכונה חיונית. סוגים שונים של מערכות חימום מציעים יתרונות וחסרונות שונים לבעלי בתים. עם זאת, ההחלטה להשתמש במערכת חימום עלולה להיות קשה. מאמר זה יתאר את הסוגים השונים של מערכות החימום וכיצד לבחור את הטוב ביותר לצרכיך. ‏

סוג החימום הנפוץ ביותר בבתי מגורים הוא התנור. תנור הוא יחידה המייצרת חום על ידי שריפת דלק, כגון גז טבעי או פרופן. הוא ממוקם בדרך כלל במרתף של בית.

מערכת חימום אוויר כפויה נפוצה גם בבתי מגורים. ניתן להפעיל אותו באמצעות גז טבעי, פרופן או חשמל. היא משמשת גם בבניינים גדולים יותר, כגון חנויות קמעונאיות.

בניינים מסוימים יכולים להשתמש בכבשן מרכזי, המספק חום דרך תעלות. מבנים אחרים יכולים להשתמש במערכת דודים, המקיפה מים חמים כדי לחמם את החדרים בבניין.

משאבות חום הן הצורה החדשה ביותר של טכנולוגיית חימום ביתית. הם מחלצים חום מהאוויר ואז מעבירים אותו לבית דרך מפעיל אוויר מקורה. ניתן להשתמש במערכות אלה גם במזג אוויר חם וגם קר. הם יכולים גם להיות ניתנים לתכנות כדי לאפשר לוחות זמנים שבועיים.