מגשי הגשה מעץ

בין אם אתה זקוק למגש הגשה מותאם אישית לחתונה או לארוחת ערב עסקית, ישנן אפשרויות שונות לבחור מהן. מגשי עץ יכולים להיות מותאמים אישית עם שמך או עיצוב מהנה, וגם ניתן לטפל בהם במשך שנים רבות. ניתן גם למצוא מגוון גדלים, צורות וצבעים שונים שיתאימו לכל אירוע.

מגשי הגשה מעץ מותאמים אישית

מגשי הגשה מותאמים אישית הם לא רק לארוחות מפוארות. הם גם מתנות גדולות לתת למשפחה ולחברים שלך. מגשי עץ להגשה יכולים להיות מותאמים אישית בהתבסס על ההעדפות שלך. הטובים ביותר עשויים מאלון או עץ מייפל. מגשי עץ הם בחירה חכמה לארוחות משפחתיות וארוחות ערב מאולתרות. מגש מעץ עשוי היטב יכול לשמש כמגש לצד המיטה או כארוחת בוקר במגש המיטה. החלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך להקריב איכות לתפקוד. זה נכון במיוחד לגבי טיפוסים יוקרתיים.

מגשי העץ הטובים ביותר עשויים מעץ באיכות הגבוהה ביותר. הם באים עם גזירות כדי שתוכל להעביר את האוכל שלך בסטייל. מגשי עץ יש קירות צדדים גבוהים שעוזרים לשמור על האוכל שלך מחליק את המגש. לטובים ביותר יש גימור חלק שלא ישרוף לך את הנעליים. אתה יכול לבחור מתוך מבחר רחב של עיצובים. לטובים ביותר יש גימור חלק כך שאתה יכול לבחור מתוך מבחר רחב של עיצובים. מגשי עץ יש קירות צדדים גבוהים כך שאתה יכול לבחור ממגוון רחב של עיצובים. לטובים ביותר יש גימור סאטן שלא ישרוף או יגרד לך את הנעליים.

כיצד לטפל במגשי הגשה מעץ?

שמירה על מגש הגשה העץ שלך במצב טוב הוא חיוני. אולי תופתע לגלות שישנן מספר דרכים לנקות אותו.

די בשימוש בבד רך ובנוזל שטיפת כלים קל כדי שמגש העץ שלך ייראה טוב. אתה יכול גם לנסות לנקות את המגש עם תמיסה של מים וחומץ פושרים. זה יסיר כתמים וריח.

לאחר ניקוי המגש, נגב אותו ביובש בעזרת בד נקי. אתה יכול גם לנסות לשים עליו פרוסות לימון כדי להיפטר מהריח.

דרך נוספת לטפל במגש הגשה מעץ היא לשמן אותו. זה ימנע מהעץ להתייבש ולספוג לחות. אפשר להשתמש בשמן צמחי או מינרלי. אפשר למצוא אותם בחנות הסמים או במכולת.

לתוצאות הטובות ביותר, נסה ליישם את הנפט לפחות פעם בחודש. זה יבטיח כי המגש יישאר נראה טוב במשך שנים.

לאחר יישום השמן, כדאי שתיתן לו להשרות את חתיכות העץ במשך 24 שעות. זה יעזור לשמן לחדור את העץ ולהוציא את התבואה. אתה יכול גם להחיל מעיל שני אם אתה מעדיף.

אפשר גם להשתמש בסודה לשתייה כדי להסיר כתמים עקשנים. אתה יכול לשפשף אותו לתוך משטח העץ עם מים חמים. ברגע שהכתם יוסר, נגב את העודף עם מגבת נייר.

כיצד לנקות מגשי הגשה מעץ?

בין אם אתה משתמש במגשי הגשה מעץ כדי להגיש מזון או משקאות, חיוני שתטהר אותם ותשמור עליהם דרך קבע כדי לשמור על המראה החיצוני שלהם. מגשי עץ מוסיפים מראה מפואר למטבח שלך. כדי לנקות אותם, אתה צריך לציית לכמה כללי ניקיון פשוטים.

ראשית, אתה צריך להסיר עפר רופף מהמגש. אתה יכול להשתמש בחיבור ואקום או סמרטוט נקי. אם קשה להסיר את הלכלוך, אפשר להשתמש במכחול.

לאחר הסרת הלכלוך, ניתן לנקות את המגש על ידי טבילת ספוג או קרצוף ניילון לתוך ג 'ל שטיפת כלים. תנקה את המגש לכיוון גרגר העץ ותאפשר לו לשבת כמה דקות. כאשר המגש נקי, לשטוף אותו ביסודיות. אז אתה יכול לנגב אותו עם סמרטוט נקי.

אפשר גם להשתמש בסודה לשתייה כדי להסיר כתמים ממגשי עץ. אם אין לך סודה לשתייה, אתה יכול להשתמש בתערובת של מיץ ליים ומים. להחיל את התערובת על המגש, לתת לו לשבת במשך 15 דקות, ולאחר מכן לנגב את העודף.

כדי למנוע מהעץ להתייבש, אתה יכול ליישם שכבה דקה של שמן. אפשר להשתמש בשמן ברמה של אוכל. אם אתה לא יכול למצוא את השמן הזה, אתה יכול להשתמש בשמן זית או מינרלים.