כלי עבודה לעץ

כלי עבודה לעץ החיוניים ביותר

רשימה של כלי עבודה לעץ החשובים ביותר חיונית לכל עובד יער חדש. פריטים אלה יעזרו לך להתחיל בנוחות ויכולים לכלול פטיש ואזמל. ריבוע שילוב הוא חייב-יש לכל סדנה ביתית. כלים אלה יאפשרו לך לסמן ב 45 ו -90 מעלות ולחתוך בשתי הזוויות. זהו גם כלי הכרחי להנחת חלקים. כלי זה יעזור לך לחתוך זוויות ומפרקים מדויקים.

מקצועה הוא הכלי האייקוני של עובדי הנקר. הוא משמש להסרת כיסונים, פיצול קצוות עץ ומישור. מקצועה הוא כלי נוסף שיש לעובדי יערות רבים. בעוד שרוב המדריכים ימליצו לרכוש מצטרף כוח/מקצועה, פריט זה יכול להיות יקר ויתפוס הרבה מקום. זה גם מוגזם עבור עובד יער חדש. ריובה דו צדדית עדיפה לקיצוצים ארוכים יותר ופרויקטים קטנים יותר.

איך תדעו איזה כלי עבודה לעץ אתם צריכים?

מקצועה היא הכרחית לפרויקטים עץ גס. אמנם עץ הוא בדרך כלל אחיד למדי, זה אף פעם לא מושלם. גרגר הקצה שלו, גרגיר הפנים ודגן הקצה אף פעם לא עקביים. כאשר משתמשים בו בשיתוף עם מצטרף, הוא מסיר את הווריאציות ויוצר קרשים שטוחים ועקביים. המטוס הזוויתי הנמוך משמש לעתים קרובות כדי לרפרף סימני להב מסור את הקצוות הטריים של נסורת. הוא משמש גם כדי לכוון את ההתאמה בין שתי חתיכות עץ.

כלי עבודה לעץ הבסיסי ביותר הוא סרט המדידה. הכלי הזה חיוני להצטרפות ולסיום. צריך להיות לך מד סרט באיכות גבוהה שיכול למדוד עד 25 מטרים, אבל מודל איכותי יתארך עד 50 מטרים. ישנם מספר סוגים של גימור עץ זמין, כולל צבע, לכה ושמן טונג. כלים אלה יעזרו לך לבצע קיצוצים מדויקים ולהימנע מבעיות בגימור. ‏ אתה יכול אפילו לחסוך כסף על עבודת עץ על ידי שימוש בהם.

מקצועה הוא הכרח לכל פרויקטי העץ המחוספסים. עובי העץ הגולמי תמיד ישתנה. תצטרך מצטרף אם אתה חותך חתיכות שחייבות להיות ישרות לחלוטין. למרות אינספור שימושים של פאזל, זה שווה השקעה באחד. זה כלי יד יקר ערך שיכול לשמש לחתכים מעוקלים בעץ דק. עם זאת, המצטרף משמש יותר לעבודות בקנה מידה קטן, בעוד המטוס מיועד בעיקר לגדולים ממנו.

המסור האנכי הוא כלי יד חייב להיות. זה הכלי עבודה לעץ הטוב ביותר לשימוש לחיתוך צורות קטנות. הלהב המעוקל שלו מאפשר לך ליצור חתכים מדויקים בעץ דק. זהו כלי יד חיוני המהווה חלק חיוני בכל סדנת נגרות. הפאזל הוא בחירה מצוינת לחתכים מעוקלים. זה גם מסור רב-גוני ומגיע עם ידית לאחסון קל.

מסור אנכי הוא הכלי הרב תכליתי ביותר בעולם נגרות. הלהב החד שלו יכול לשמש לחיתוך עצים, בעוד הנתב הוא כלי מעולה ליצירת מפרקים וחלקי צורה. אתה צריך קצת מקדחה לכל סוג של מפרק, ותצטרך לפחות כמה סוגים שונים של ביטים לכל אחד. קניית נתב איכותי וחזק חיונית לכל עובד יערות.

מקצועה בזווית נמוכה הוא הכלי היד החיוני ביותר. זהו כלי עבודה לעץ המגלח את הפנים, וקצה גרגר של חתיכת עץ. פיו מתכוונן, כך שניתן להשתמש בו כדי להחליק קצוות מחוספסים. המישור השטוח שלו יהיה שימושי גם ללטוש את הקצוות של חתיכות עץ. זה כלי יד חשוב בסדנה של עובד יערות.

מסור שולחן ומסור מעגלי הם שני כלי היד החיוניים ביותר עבור עובד יער. מסור שולחן נדרש לכל עבודה מצטרפת, בעוד מסור יד שימושי לחיתוך צולב. מלטשת התמודדות וגלישה חשובים לעבודה מדויקת. זה גם חייב-יש לסדנת מתחילים. ואחרון חביב, מלטשת יכולה להיות כלי יקר ערך לסדנת הנוערות שלך.