כיצד לעצב גינת גג

גן על הגג יכול להיות תוספת יפה לבית שלך, במיוחד אם יש לך אחד קטן. בניגוד לגני טרה פירמה, גגות נוטים להיות קטנים יותר. זה עושה אותם אידיאליים לשימוש כחדרים חיצוניים, כל עוד הם מאפשרים שפע של אור להיכנס. תן דעתך לצבע, למרקם ולדפוס החומרים שבעיצוב גינת הגג שלך. התוצאה הסופית תהיה חלל שמשקף את הסגנון שלך ואת ההעדפות האישיות שלך.

אתה יכול לשתול שיחים קטנים ואפילו ירקות בגינת הגג שלך. בעזרת כלים מקוונים תוכלו לעצב את הגינה שלכם, למקם את הצמחים, ואפילו להתקין השקיה ותאורה. אתה תהיה מופתע כמה קל יותר לעשות גינת גג משלך. ועם כמות המידע הזמינה היום, התהליך הוא הצמד! רק לבדוק את הצעדים הפשוטים האלה ואתה תהיה גם בדרכך למקום יפה ופורה

.

לפני שתתחיל לשתול, תצטרך לתכנן את ההכנות הדרושות. בהתאם לעיצוב, תרצו לבדוק שמשקל הגג מספיק. במקרים מסוימים, יהיה צורך לבנות מחסומים כדי להגן על צמחים ומיכלים מפני אובייקטים נופלים. בנוסף לכך, תן דעתך לכמה מים הצמחים שלך זקוקים. כלל אצבע טוב הוא שגינה על הגג צריכה להיות נעימה מבחינה אסתטית, אבל גם מעשית. חשוב גם לתכנן הגנה אמינה למים, במיוחד לצמחים הדורשים הרבה מים.

עיצוב גינת גג יכול להביא את היופי של הטבע לגג שלך תוך שימור העיצוב העכשווי שלך. מיטות מורמות יכולות להיות עשויות מעץ או ממתכת, והן יכולות להיות בכל גודל. בעוד שזה נשמע יקר, עיצוב גינה על גג יכול להפוך גג משעמם לאזור ישיבה אטרקטיבי ששווה התבוננות. רק לוודא לתכנן למרחב מראש כדי להבטיח שאתה מקבל ערך של הכסף שלך. אחרי הכל, גני הגג אינם זולים!

עבור שטח חיצוני, גינת גג היא המקום המושלם להירגע וליהנות מהנוף. זה צריך להיות ישיבה, בריכה רדודה דקורטיבית, ושפע של אור. בחירת אזור עם גוון קטן תמנע מבזק מוגזם ותמנע דעיכה. הוספת רהיטים בחוץ תהפוך גם את הגג למרפסת מזמינה. לבסוף, גם גני גג צריכים לספק הגנה לרוח. אולי אפילו יש לך נוף של קו הרקיע של העיר מהחלונות שלך!

גינת גג אינה מדשאה רגילה, משום שהיא דורשת גינון מכולות. זה מאפשר לך לשתול מגוון רחב של צמחים, כולל עסיסים. הם דורשים מעט מים וכמות מינימלית של אדמה. הם גם באים בשפע של צבעים, כך שאתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור דפוסים. לדוגמה, אם אתה רוצה שמש צבעונית, אתה יכול לבחור צבעים שונים לצמחים, ולהשתמש בהם ליצירת פסים או כוכבים מקבילים על הגג. אפשר אפילו להשתמש בהם כדי ליצור גלים או דפוס זיגזג.

סגנון נוסף של עיצוב גינה על הגג הוא שימוש בעצי פרי גמדים כנקודות מוקד. עצי תאנה הם בחירה פופולרית, כיוון שהם עמידים בפני הרוח ויוצרים בשפע אפילו במכלים. עצי הדר הם עוד אפשרות נהדרת, מאחר שגודל הגמד שלהם הופך אותם למתאימים היטב למכולות על הגג. בנוסף לכך, ניתן לבחור בין זני ההדרים הרבים שגודלם 1.80 מטר והם מותאמים מאוד לגינות על הגג. אתה יכול גם להשתמש ברצפת עץ וישיבה מעץ כדי ליצור אווירה נוחה.

גינת גג היא מקום מצוין לבידור. ניתן להשתמש בסוגים שונים של תאורה, כולל תאורה מפורקת, תליונים ומנורות האדי. עבור ריהוט חיצוני, ניתן להשתמש גם בשרף ראטן. שרף הוא בחירה טובה כי הוא לא מקבל לוהט גם כאשר באור השמש הישיר. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לבזבז הרבה כסף על רהיטים, עדיין יכולה להיות לך גינת גג שמרגישה יוקרתית.

גן על הגג יכול להיות מקום מושך ושליו עבורך ועבור משפחתך להירגע. אם אתה בר מזל מספיק כדי לחיות בעיר, גן גג יכול לעזור לך להרגיש קרוב יותר לטבע. אין מקום טוב יותר לנשום אוויר צח מאשר על גג! לדוגמה, אם אתה גר בבניין דירות, אתה יכול לבחור עיצוב גינה על גג המציע אוויר צח, יופי והרגעה. יש הרבה יותר יתרונות בגינות גג ממה שאתה חושב.