ברז לאמבטיה

כיצד להשיג את המחיר הטוב ביותר על ברזי מקלחת

אולי אתה מחפש את העסקה הטובה ביותר על ברז אמבטיה חדש. הכל תלוי במראה השירותים שלך. טכנולוגיה, נוחות וכלכלה הן כל הגורמים החשובים שיש לשקול. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את העסקה הטובה ביותר על הברז הבא שלך. קרא על מנת ללמוד איך לקבל את המפץ ביותר עבור הכסף שלך.

אתה צריך לבחור את הלחץ והטמפרטורה המתאימים עבור ברזי המקלחת שלך. ברז תרמוסטטי אמור להיות מסוגל להגיע לטמפרטורה שקבעת בתחילת המקלחת ולשמור עליה לאורך כל המקלחת. מקלחת עם תכונה זו ידועה כ ”תרמוסטט”, וגוף הברז אמור להיות קר. למי שלא בטוח לגבי זה, אתה צריך לחפש מודל שמשתמש בטכנולוגיית טרמוטראסט של נוקן.

המחיר של ברז המקלחת החדש שלך הוא קריטי, שכן הוא הגורם העיקרי שמשפיע על כמה נוח לך בזמן שאתה מתקלח. אתה צריך לבחור אחד עם זרימה גבוהה אם אתה רוצה תרסיס חזק, מספק. עליך גם לשקול את לחץ המים שלך. זרימת המים יכולה לגרום או לשבור את החוויה שלך. לחץ המים לא צריך להיות נמוך מדי כפי שהוא יכול לגרום למים לטפטף ולייבש את העור שלך. ברז באיכות גבוהה במחיר סביר יחזיק יותר זמן ויחסוך לך כסף לטווח הארוך.

אחרי שהחלטת על סגנון המקלחת שלך, אתה יכול לבחור את הברז שאתה רוצה. זה בדרך כלל הצורה שמשנה. יחידה של חור אחד עם זרבובים צרים תעבוד טוב יותר מאחד עם זרבובית רחבה יותר. הסטה יכולה לשמש גם כדי לווסת את לחץ המים ולחסוך כסף. שסתום סגור יגן על קירות המקלחת שלך מלהיות רותחים ולשמור מים. יש לקחת בחשבון גם את האיכות והעמידות של הברז.

סוג ברז המקלחת שאתה קונה יקבע כמה נוח לך. אתה צריך לבחור ברז עם קצב זרימה גבוה שמתאים לדרישות חדר האמבטיה שלך. עם זאת, עליך לזכור שלא כל הברזים נבראו שווים. בנוסף ליכולת להתמודד עם מים כבדים, ברז צריך להיות מסוגל לווסת את הטמפרטורה שלו מבלי לגרום לאי נוחות לגוף שלך. לבסוף, אתה צריך לשקול מותג כאשר קונים ברז מקלחת חדש.

ברז מקלחת טוב צריך להיות מגוון של הגדרות כדי לשלוט בלחץ המים. מקלחת תרמוסטטית אמורה לשמור על הטמפרטורה שקבעת בהתחלה ולהישאר בטמפרטורה הזו בכל המקלחת. תכונות אלה אינן נחוצות אם אין לך הרבה ידע. אחד פשוט יעבוד בסדר. תלוי בסגנון של חדר האמבטיה שלך, ייתכן שאתה מחפש אפשרות ידית אחת.

מה צריך לשקול כאשר רוכשים ברז לאמבטיה?

גורם נוסף שיש לשקול הוא קצב הזרימה. ברז אמבטיה טוב צריך להיות קצב זרימה נמוך כך שהוא לא מבזבז מים. זה גם צריך להיות יעיל במים. זה אמור להיות מסוגל לשמר מים. צריך להיות לזה גם קצב זרימה גבוה. ברגע שתבחר ברז לאמבטיה איכותי, זה יימשך שנים רבות. תוכל לחסוך במים.

קצב זרימה הוא גורם נוסף שיש לשקול. ברז המקלחת האידיאלי אמור לספק מספיק לחץ מים כדי לענות על צורכי המשתמש. ככל שקצב הזרימה גבוה יותר, כך טוב יותר. קצב הזרימה יכול להשפיע על החוויה שלך במקלחת. ברז יכול לכוון את לחץ המים בשירותים. ראש מקלחת בעל זרימה גבוהה צריך רק 2.5 ג 'י-פי-אם. זה לא משנה אם אתה צריך מערכת זרימה גבוהה או נמוכה; חשוב למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך.

קצב הזרימה הוא גורם חשוב שיש לשקול בבחירת ברז מקלחת חדש. קצב הזרימה שולט בלחץ המים שעוברים דרך הברז. לברז בעל זרימה נמוכה יש קצב זרימה נמוך, בעוד שברז בעל זרימה גבוהה יש יכולת זרימה גבוהה. בנוסף למהירות הזרימה, זרימת המים תקבע את רמת הנוחות של המשתמש. טכנולוגיית החלודה יכולה להבטיח שגוף הברז יישאר קר.