ציפוי דלתות

כיצד לבחור את ציפוי דלתות הטובה ביותר

ציפוי דלתות יכול להיות דרך מצוינת לשפר את המראה של הדלת שלך. ישנם יתרונות רבים לציפויי דלתות, כולל יכולתם למנוע שריטות ושקעים. זה מועיל גם לסביבה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על ציפויים אלה וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבור הבית שלך. אתה תהיה שמח שעשית! ישנם יתרונות רבים לציפויי דלתות, ובחירה נכונה תלויה בצרכים ובתקציב שלך.

מהו ציפוי דלתות?

מהו ציפוי דלתות? ציפוי דלתות הוא חומר להחיל החיצוני של הדלת כדי להפוך אותו עמיד יותר בלאי. מוצרים אלה הם בדרך כלל אבקה מצופה. ציפוי אבקה מוחל כאבקה יבשה זורמת חופשית ונאפה ליצירת מעיל עליון עבה ואחיד. הם גם עמידים במיוחד ומסוגלים לעמוד בפני יישומים במחזור גבוה. הנה כמה מן המאפיינים העיקריים של ציפויים הדלת. הם עמידים מאוד בפני קרניים אולטרה סגולות, חום ומים.

הכנה היא הצעד הראשון ביישום כל סוג של ציפוי דלתות. ראשית, תצטרך לשייף את פני הדלת כדי ליצור משטח מחוספס כדי שהצבע יוכל להידבק כראוי. הקפד לשייף את כל האזורים שהתמלאו במילוי או בוץ. לאחר מכן, להחיל את פריימר באמצעות מכחול. דאגו לשייף את הפריימר בעזרת מברשת עדינה, מכיוון שהפריימר בעל גוף דק ובעל נטייה למריחה. אם יש לך חלקים דקים של הדלת, ייתכן שתצטרך מעיל שני.

צבעו את דלתכם בעזרת שתי שכבות פריימר וצבע. שימוש בגליל צבע מומלץ לאזורים גדולים יותר, אך ניתן למרוח אותו גם בעזרת מברשת. זה יגרום לצבע להידבק טוב יותר ולמנוע התרחשות בועות. אם תרצו לצבוע דלת בגימור ספציפי, סביר להניח שתצטרכו להשתמש בפריימר רב משטח ולהשתמש במברשת אבנט לצביעה מדויקת. אתה יכול גם להשתמש ברולר למריחת הפריימר, אך תצטרך להמתין שעה עד שלוש שעות לפני מריחת הצבע.

מהם היתרונות של ציפוי דלתות?

ישנם מספר יתרונות ציפוי דלתות. ציפוי אבקה הוא אחד היתרונות הללו. הוא מוחל כאבקה יבשה זורמת חופשית שנאפה ליצירת מעיל עליון עבה ואחיד. ציפוי אבקה עמיד מאוד ויכול לעמוד בסביבות קשות הקשורות ליישומים במחזור גבוה. יתרונותיו כוללים עמידות בפני קורוזיה ושחיקה. תהליך היישום מהיר יותר מזה של צבע נוזלי. זה גם מצמצם את עלויות הייצור ומאפשר ליצרנים להעביר את החיסכון ללקוחות.

הגימור בלוח הדלת קובע את המראה והעמידות. גימורי סרט פורניר ופוליוויניל כלוריד עמידים פחות מפורניר עץ אמיתי. ציפויי עץ שומרים גם על האנרגיה והיופי התוססים של עץ טבעי. גימור לוח דקורטיבי הם ידידותיים לסביבה. הם יכולים להיות מותקנים במקומות מגורים ומסחר. גימורי לוח דקורטיביים זמינים במגוון רחב של חומרים ויכולים להעניק לדלת מראה ייחודי משלה.

שמן פשתן עשוי מזרעי פשתן, צמח הנפוץ לייצור פשתן ותוספי תזונה. הוא מיושם בקלות בעזרת מברשת צבע ומציע גימור מט. שמן פשתן טהור מעט מהיר יותר לייבוש, אך אינו יעיל באותה מידה. יש לו ברק מט בהיר אך אינו עמיד במים כמו החלופות האחרות על בסיס שמן. שמן פשתן חודר אל פני העץ ומתקשה להגן עליו.

כיצד לבחור ציפוי בשביל הדלת שלך?

ישנם מספר דברים שאתה צריך לחפש בעת בחירת ציפוי חדש עבור הדלת שלך. בתור התחלה, הסיום צריך להיות עמיד לחות. הגימור על הדלת שלך צריך גם להיות אטום כדי למנוע לחות הפתילה לתוך העץ. אם הדלת שלך אינה אטומה כראוי, הצבע לא יחזיק עד לחות וסביר להניח שיהפוך מעוות ויש להחליפו מוקדם יותר ממה שאתה רוצה. להלן כמה דברים שאתה צריך לחפש בעת בחירת ציפוי עבור הדלת שלך.

בחירת הצבע הנכון לדלת שלך חשובה מאוד. עליכם לבחור יום בהיר וטמפרטורות סבירות לביצוע הפרויקט. במידת האפשר, צבעו את הדלת ביום שאינו לח מדי. לחות גבוהה מאטה את תהליך הייבוש, בעוד רוח קלה תאיץ אותו. לבסוף, וודא שאתה עובד עם צבע איכותי נטול פגמים. בחירת צבע המתאים לדלת שלך צריכה להיעשות בזהירות, מכיוון שצבעים מסוימים אינם נדבקים היטב לדלתות מתכת.

לחצו כאן על מנת למצוא ציפוי דלתות בצפון.