חידוש רצפת פרקטים

רצפות פרקט דורשות טיפול. אתה לא יכול פשוט לחול עליהם ולצפות מהם להיראות כמו חדשים. אתה צריך ליישם את הטיפול הנכון בכל הנוגע ב חידוש פרקטים. לקרוא על מנת לגלות מה עובד הכי טוב עבור רצפות פרקט. כמו כן, למד כיצד לנקות אותם עמוקות. אפשר אפילו לקנות מברשת רכה לשימוש במקום ואקום. עם זאת, עליך לוודא שאתה משתמש בוואקום שנועד לפרקט או לקומות קשות.

מהו הטיפול הטוב ביותר לריצוף פרקט?

ריצוף פרקט עשוי מעץ ודורש טיפול מיוחד כדי לשמור על יופיו. הוא צריך להיות נטוש כראוי לפני שניתן יהיה לשמן אותו מחדש כדי למנוע מהעץ להיפגע. תהליך זה כרוך בריצוף הרצפה באופן שווה ובמספר מעברים כדי להבטיח סיום יסודי. הנפט צריך להגיע לכל נקבוביות העץ כדי להישאר יעיל. אם התהליך הזה נראה לך קשה מדי, עדיף לשכור איש מקצוע לבצע אותו.

אם ברצפת הפרקט שלך יש טלאים כהים, זה יכול להיות בגלל שימוש בעבר ביותר מדי שעווה. כדי להסיר את הסימנים האלה, אתה יכול להשתמש ברוחות מינרליות. אם זה לא להסיר את הכתמים, אתה יכול גם להשתמש קרצוף להיפטר מסימנים עקשנים.

לאחר הליטוש, חשוב להשתמש בשמן פרקט. זה צריך להיות מיושם בנדיבות, רצוי עם מגרד גומי, במיוחד עבור אזורים קשים להשגה. הנפט אמור להיות עשיר מספיק כדי לזחול לתוך העץ בתוך 15 דקות. אם הנפט לא נספג בתוך זמן זה, אתה צריך לשמן מחדש את הרצפה. סוגי עצים שונים סופגים נפט באופן שונה. אפשר אפילו להכתים את העץ בשמנים צבעוניים מיוחדים.

לפרקט משומן יש יתרונות רבים, אך הוא דורש גם טיפול מיוחד. שימון מחדש על בסיס קבוע יגרום לפני השטח של הפרקט להיראות חדשים שוב, ולמנוע מהלכלוך והלחות לפגוע בו.