בית ממכולה

העיצובים הקיימים לבתי מכולות

אתה צריך קודם לחשוב על איך הפנים ייראה אם אתה מתכנן לחיות במכולה. עיצוב זה כולל קווים ישרים, רצפה לתקרה חלונות ולוחות זכוכית. בתים אלה יכולים להיחשב פלאים ארכיטקטוניים. אתה יכול להתאים את הפנים שלך עם חלונות זכוכית. אבל מה הופך את הבתים האלה לכל כך מיוחדים?

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא איך המכולה נראית. התכנון הבסיסי של המכולה אינו חשוב. הפנים עשוי מפלדה או מזכוכית. אם אתה רוצה מראה מתוחכם יותר, אתה יכול לקבל קירות זכוכית או עץ במקום החלונות הסטנדרטיים. עליך גם לשקול אם ברצונך להוסיף תכונות נוספות כגון לופט או שירותים. יש הרבה אפשרויות לעיצוב פנים, כך שיהיו לך הרבה אפשרויות.

מכולות יכולות גם להיות מותאמות אישית. בית ממכולה מודרני עשוי להשתמש בלוח עץ כדי לכסות את מכולות המטען המקוריות. מוסך עם שתי דלתות נפוץ בסטודיו למכולות. מכולה בסגנון בית החווה זמינה גם עם גימור פנים יפה ומודרני. אתה יכול לבחור בין מרחב מגורים נייד או קבוע. ישנן אפשרויות רבות אחרות. אז איך אתה בוחר את העיצוב המושלם למכולה החדשה שלך בבית?

תלוי בגודל של המכולה שלך בבית, אתה יכול לבחור בין בית חד-קומתי לבית רב-קומתי. לבית חד-קומתי יש שתי קומות. אם תרצה, תוכל לקבל מספר קומות. אתה יכול להתאים את העיצוב בהתאם לצרכים שלך. אבל אם אתם רוצים חוויה מפוארת יותר, אולי תרצו לבחור מודל רב-דרגתי, או לבחור במודל רב-קומות.

בתי המכולות אינם נועדו רק לחופשה, אלא יכולים לשמש גם כמגורי קבע במקומות טרופיים. עיצוב המכולה בבית צריך להיות נוח, מעשי ומושך. זה לא צריך להיראות כמו קופסה. הפנים צריך להיות מזמין, לא קלאוסטרופובי. זה צריך להיות נעים ומקבל פנים. יש כמה הבדלים בין השניים, אבל אלה הם בקושי משמעותיים. מכולה יכולה להיות מותאמת אישית לכל מיקום.

רעיונות לעיצוב בתים ממכולות:

בתי המכולות מגיעים בעיצובים רבים ושונים. כמה בתי מכולות הם ידידותיים לחוף, בעוד אחרים יכולים לשמש באקלים מרוחק. הרעיון של בית מכולות לא חל רק על האוקיינוס. ניתן לבנות סביבה עירונית, כמו באזור מרוחק, וניתן לתכנן אותה כך שתיראה דומה לבתים קונבנציונליים ככל האפשר. הם ידידותיים לסביבה וחסכוניים, והם מאוד רב תכליתיים.

מלבד היותם ידידותיים לסביבה, בתי מכולות הם גם יעילים למחיר. עלותו של בית המכולות תלויה בתכנון, בחומרים המשמשים ובהוספת תוספות. התייעץ עם קבלן מורשה אם אתה מתכוון להשתמש בו למטרות מגורים. אחרת, אתה עלול בסופו של דבר לחיות בקופסה. בעוד אתה יכול להיות יצירתי עם עיצובים ביתיים מיכל, עדיף לדבוק עם מה שאתה יכול להרשות לעצמך וכי אתה אוהב.

בתי המכולות באים בתכנונים רבים ושונים, אז אתה בטוח למצוא אחד שמתאים גם לסגנון החיים שלך וגם לתקציב שלך. אתה יכול לבחור בין סגנונות מסורתיים או מודרניים. בית מכולות הוא בחירה מצוינת אם אתה מחפש מראה מינימליסטי, מודרני. המבנה המודולרי שלו מאפשר גמישות רבה ויכול להיות מותאם אישית כדי להתאים את הצרכים שלך. אתה צריך לבדוק את קודי הבניין המקומיים לפני שאתה מתחיל לבנות בית מכולה.

בניגוד לבתים מסורתיים, מכולות הן ידידותיות לסביבה וידידותיות לסביבה. עלויות הבנייה של מכולות נמוכות, והעיצובים של בתי המכולות משתנים מאזור לאזור. קבלן נפרד יכול גם לבנות את הבית שלך. זה לא רק קל להתאים אישית מכולה הביתה, אבל אתה יכול להיות עיצוב ייחודי מותאם לצרכים שלך. אם אתם מחפשים בית ידידותי לסביבה, ירוק ויעיל למחיר, בית הגמישות העולמי שווה מבט.