הלבשה ועיצוב הבית

עיצוב הבית הוא מונח המתאר את תהליך קישוט הבית. תהליך זה יכול לכלול מספר טכניקות שונות, כגון עיצוב פנים, רוטב חלונות וגינון. הוא יכול לכלול גם מקומות מגורים חיצוניים, ציורים ופסלים ופריטים ביתיים שונים. בית שאינו מעוטר ייראה משעמם וחסר חיים.

כאשר בוחרים עיצוב פנים, חשוב לזכור את המגמה. העיצובים המודרניים יקרים, לכן בחירת מגמות נצחיות וקלאסיות היא בחירה טובה יותר לטווח הארוך. הלבשת הבית צריך להיות גם פונקציונלי ומעשי. בין אם אתה מעצב מחדש חדר לילדים שלך או לעצמך, זה חיוני למצוא איזון בין אופנה לתפקוד. תן דעתך ללוח נצחי וצבעים נייטרליים למראה קלאסי ונצחי.

סגנונות מסורתיים משתמשים בטיפות רקע נייטרליות ופזמונים של צבע בטקסטיל ויצירות אמנות. החומרים המשמשים בבתים מסורתיים כוללים וילונות, כריות וספות. אביזרים גדולים וצריך להשלים את הרהיטים. טפט זהב, כסף ודמאסק הם חומרים נפוצים הנמצאים בשימוש פנימי מסורתי. קירות עץ פופולריים גם בבתים מסורתיים.

כאשר בוחרים לוח צבעים, שקול את מצב הרוח של החלל. נושאים בוהמיים פופולריים בשל התערובת האקלקטית של צבעים וחומרים. העיצוב הבוהמי מכוון להתנגד לפילוסופיה המינימליסטית של ”פחות זה יותר”. זה סגנון פופולרי בקרב אלה שרוצים להימנע מלהתאים הכל, אבל עדיין לשמור על מראה מלוכד. אתה יכול גם לנסות לערבב בין שני סגנונות או יותר כדי להשיג את המראה שאתה רוצה. בדרך זו, תוכל בסופו של דבר עם מראה מלוכד ולהימנע מחפש מבולגן מדי.

סגנון פופולרי נוסף הוא מודרני באמצע המאה. סגנון זה היה פופולרי מסוף שנות ה-30 ועד אמצע שנות ה-50 של המאה ה-20 ומשקף אירועים שהתרחשו באותה תקופה. אחרי המלחמה, מעצבים גרמנים ואמריקאים הביאו את השפעת הבאוהאוס שלהם לארה "ב משיכה גוברת לעתיד סייעה לאמריקאים לאמץ את הרעיונות החדשים. מעצבי סגנון זה ערכו ניסויים בחומרים, בצורות וברהיטים. סגנונות עיצוב הפנים הנוצרים נועזים ועכשוויים.