הדברת ג'וקים

הדברה ג’וקים – איך להיפטר ג’וקים

אם שמתם לב לג'וקים בנכס שלכם, יתכן שתצטרכו לפנות לשירותי הדברה מקצועיים של ג' וקים. אם אינך בטוח מה לעשות, קרא מאמר זה כדי ללמוד על השיטות השונות המשמשות להיפטר ג’וקים. בנוסף, תגלו כיצד לבחור את החברה המתאימה שתעזור לכם בהדברת ג’וקים.

למה אתה צריך הדברת ג'וקים?

אם שמתם לב להדבקת ג'וקים בביתכם, אולי הגיע הזמן לשכור חברת הדברה מקצועית של ג' וקים. יצורים אלה מהווים בעיה רצינית מכיוון שהם יכולים להרוס בדים ונייר, לזהם מזון ולהעביר מחלות. בנוסף, הם יכולים גם לגרום לתגובות אלרגיות ולהשאיר אחריהם ריחות רעים. עם זאת, למרות מטרד שלהם, יש דרכים לצמצם את מספר תיקנים בבית שלך.

ג’וקים יכולים להוות מקור עיקרי לדאגה לבעלי בתים, לא רק משום שהם יכולים להפיץ מחלות, אלא משום שהם מתרבים במהירות. בהתאם למין, ג’וקים יכולים לייצר עשרות ואפילו מאות צאצאים בחודש. בעוד שבעלי בתים יכולים לטפל בקלות בסוגים מסוימים של ג’וקים, קשה יותר להיפטר מזנים אחרים.

כדי לטפל בהדבקת ג’וקים, עליך להסיר תחילה את כל מקורות המזון והמים האפשריים. עליך גם להסיר מקומות מסתור ידועים. חברת בקרת ג 'וקים תשתמש במגוון טכניקות לשליטה באוכלוסיית הג' וקים. אחת השיטות היעילות ביותר היא הצבת מלכודות ג’וקים באזורים אסטרטגיים בביתך, כמו בצמתים של רצפות וקירות. אתה יכול גם להשתמש בפנס כדי לפקח על פעילות הג' וקים. חפש חומר צואה, עורות יצוקים וג’וקים מתים.

כדי לשמור על ג’וקים במפרץ, אתה יכול לנסות לחסל את שטחי הרבייה שלהם באמצעות קוטלי חרקים. עם זאת, מוצרים אלה לא אמור לשמש ישירות על ג’וקים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש להשתמש בהן בשילוב עם הטיפול הנכון בתיקנים. ג’וקים כמו מקומות לחים להסתתר. זו הסיבה מדוע בעלי בתים צריך לנסות לתקן את כל הדלפות סביב בתיהם. במזג אוויר לח, עליהם לשקול גם להשתמש במסיר לחות. חשוב גם לנקות בלגן ולחסל את העומס.

מה השיטות להדברת ג’וקים?

ישנן מספר שיטות זמינות להדברת ג'וקים, כולל שימוש בחומרי הדברה. חלק משיטות אלה מפורטות בטבלאות 3 ו -4. שיטות אחרות כוללות איטום סדקים ופתחים למניעת כניסת ג’וקים לבניין. שימוש בשיטות אלה יפחית את מספר התיקנים וימנע מהם להתרבות באזור.

ניקוי הוא שיטה יעילה נוספת להדברת ג’וקים. שמירה על ניקיון הבית תשמור על מקורות המזון והמים שלהם. עליכם גם לוודא כי הבית שלכם נקי מנייר, קרטון ומזון לחיות מחמד. מומלץ גם להשתמש בחומר ניקוי לניקוי שטיחים ורצפות.

דרך נוספת להיפטר ביעילות ג’וקים היא להציב מלכודות דביקות במקומות אסטרטגיים. הניחו את המלכודות הללו על קירות ורצפות ובמקומות בהם ראיתם ג’וקים. עדיף לפקח על כל מלכודת באופן קבוע. אתה יכול גם להשתמש לוחות דבק באזורים שבהם ג’וקים הם הסיכוי הטוב ביותר להתגורר.

קוטלי חרקים הם גם שיטה טובה להדברת ג’וקים. פתרונות אלה מגיעים בדרך כלל בצורה של תרסיס תרסיס או נוזל שאתה יכול להשתמש בעצמך. רוב חומרי הדברה אלה נמכרים כמו אירוסולים או ג ' לים, אבל כמה מנוסחים כמו פיתיונות או אבק. בעת שימוש בחומרי הדברה, תמיד לקרוא את ההוראות בקפידה. זה יבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.

כיצד לבחור חברה עבור הדברה ג’וקים?

אם אתה זקוק לשירותי הדברה ג’וקים, הצעד הראשון הוא לבחור חברה מכובדת. חברות רבות מכובד מציעים הצעות מחיר חינם ללקוחות פוטנציאליים. בדוק אם יש הפניות וקרא ביקורות על כל חברה לפני שתתחייב לאחת. חברה טובה צריכה להיות מסוגלת לספק תוצאות תוך שבוע-שבועיים מתחילת הטיפול. חשוב גם לבחור חברה שאושרה על ידי הלשכה לעסקים טובים יותר. ספקי טיפול בהדברת ג 'וקים משתמשים במגוון שיטות להתמודדות עם נגיעות ג' וקים.

בבחירת חברה, חשוב לבקש הוכחת הסמכה ורישיונות. אתה יכול למצוא אותם בקלות באתרים. כמו כן, הקפד לחפש חברה המשתמשת בשיטות ידידותיות לסביבה. בדוק את התווית עבור הטיפולים שהחברה משתמשת בהם. אם זה לא על התווית, בקש לראות את התוויות.

הדברה ג’וקים מתחיל עם בדיקה יסודית וזיהוי הבעיה. ברגע שטכנאי יודע עם איזה מין הם מתמודדים, הוא או היא יכולים להתחיל ליישם תוכנית טיפול. בהתאם לסוג של ג ' וק, ייתכן שתצטרך סוגים שונים של טיפול. התיקן האמריקאי נמצא בדרך כלל במטבחים ובחדרי אמבטיה, ואילו התיקן המזרחי חי בחללי זחילה ובנקזים.

השלב הבא בהדברת ג'וקים כרוך בהשתתפות בעל הבית. המדביר יכין רשימה של מטלות שצריך לבצע ותיקונים שצריך לבצע. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך לשכור קבלן לביצוע משימות אלה. לדוגמא, נזק גדול לקיר או לצינור דולף יכול להזמין ג’וקים לבית.