הגן על ריהיטים שנמצא בחוץ עם ננו סטון

אם אתה רוצה להגן על הרהיטים החיצוניים שלך וחפצים קשים לתיקון אחרים, אתה צריך לנסות ננו סטון. מוצר ייחודי זה נוצר כדי לחדור לתוך הסדקים ומעמקי המשטחים שלך, בציפוי דק מאוד של כ -25 nm. סוג זה של ציפוי דבק כימית לקווי המשטח הקטנים ביותר, והוא שומר על המאפיינים המקוריים שלו. כדי לקבל את התוצאות העמידות ביותר, השתמש אבן ננו על בטון ועץ.

המשקל הקל של NanoStone עושה את זה אידיאלי ליישומים שלאחר היווצרות. הוא זמין גם בצבעים ובגיבוי שונים, מה שהופך אותו למושלם למגוון שימושים. האבן הזו היא מוצר חדש יחסית בשוק, אבל יש יתרונות רבים לשימוש בה בביתך. לדוגמה, הוא יעניק לרהיטים החיצוניים שלך מראה משובח ומתוחכם. ומכיוון שהוא מפוברק מרכיבים ננוסקליים, זה לא ידרדר או שבב בקלות.

מאפייניה האופטיים של אבן ננו דומים לאלה של אבני חן פופולריות, אך חסרים בה הברק החזק באופן לא טבעי של יהלומים או אבני חן יקרות אחרות. נקודת ההתכה הגבוהה שלו עושה את זה בטוח לליהוק אבודים-שעווה. בניגוד ליהלומים, ננו סטונס לא משנה צבע כשיורים בכבשן. ניתן לירות בו בבטחה עד 1675 deg F/ 913C. אתה יכול גם להשתמש בננו סטון בתכשיטים ובפסלים שלך.

קל גם לנקות ולחטא את ננו סטון. הוא עמיד מאוד בפני חיידקים, לכן אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהוא נקי והיגייני. קל לנקות אותו וניתן למחזר אותו ב-100%. יתר על כן, חומר הנגד הזה הוא ידידותי לסביבה, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג לחומרים מסוכנים פסולת וסילוק. כבונוס, אתה יכול אפילו מותאם אישית עיצוב הנגד שלך עם ננו סטון. אתה יכול לבחור ממגוון צבעים ועיצובים שיתאימו לסגנון שלך.

כאשר מופעל על משטחים נקבוביים, ננו סטון יש ציפוי הידרופובי בלתי נראה. הוא דוחה מים מבלי לשנות את התכונות הטבעיות של פני השטח. הוא מרחיב את חיי החומר ומונע ממנו לקלוט מים. כתוצאה מכך, ניתן ליישם את אבן ננו על משטחים רבים, כולל חזיתות חיצוניות של מבנים, גשרים, מנהרות, משטחי מלט ואפילו אבן חולה. בגלל שהוא כל כך דק, ננו סטון עמיד מאוד בפני מים.

במונחים של תחזוקה, ננו סטון הרבה יותר קל לתחזק מחומרים מסורתיים כמו גרניט ושיש. בנוסף להיותו ידידותי לסביבה, ננו סטון אינו דורש אטימה רגילה, בניגוד לגרניט ושיש. אתה יכול לנקות את ננו סטון עם תמיסת חומץ לבן ומים. לאחר מכן, אתה יכול לייבש את פני השטח באמצעות בד רך. קל לנקות ולשמור על הננו סטון שלך, וזה לעולם לא ידרוש איטום מקצועי שוב. התוצאה היא נגדית שתימשך עשרות שנים, כל עוד תטפל בה.

ננו וייט היא אבן מעשה ידי אדם שדומה מאוד לשיש טבעי. אמנם הוא פחות עמיד משיש טבעי, אבל הוא טוב באותה מידה. יתר על כן, החומרים ממוחזרים בקלות, מה שמסייע לסביבה. יתרונות אלה הופכים את אבן ננו לבן לאפשרות מעשית למגוון רחב של יישומים. אם אתה מתכנן להתקין אותו, תן דעתך לטיפים הבאים. ‏ עליך להימנע מאבן מגושמת ומכוערת.

קישוט הבית הוא הרבה יותר מבית או ריהוט. זו אמנות שחושפת את האישיות והטעם שלך. דרך אחת להוסיף נגיעה של שיש לבית שלך היא עם חתיכות מבטא. אתה יכול בקלות להוסיף חתיכות מבטא של שיש, אשר מייד לרומם את מצב הרוח שלך ודורש מאמץ מועט. אתה יכול אפילו למקם כמה חתיכות מבטא של שיש כדי להשלים את המראה. הם יוסיפו מעט תחכום ויופי לעיצוב שלך. בתוך זמן קצר, אתה תהיה מופתע כמה יפה הבית שלך ייראה.

חוץ מהערעור האסתטי, קל לשמור על ננו סטון. הצבע הלבן לעולם לא ידעך, והוא גם מאוד עמיד בפני שריטות. וזה פחות יקר לתחזק משיש טבעי. אז, אם אתה מחפש כיסוי יפה למטבח שלך, כדאי שתשקול להשתמש בננו ווייט. אם אתה לא אוהב את המראה של שיש טבעי, אתה תמיד יכול להשתמש בסוג אחר של חומר. זה גם אפשרי למצוא משטחי זכוכית ננו למטבח שלך. אלה יכולים לעזור לך ליצור מראה מרווח ובהיר יותר במטבח שלך.

פרטים נוספים: https://nanoztec.com/%d7%aa%d7%a2%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%aa%d7%a9%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%95%d7%90%d7%a0%d7%98%d7%99-%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%99%d7%98%d7%99/%d7%a0%d7%a0%d7%95-%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%9f-st-1-st-2/