דברים שיש לשקול כאשר מחליפים אריחי גגות

בכל פעם שאתה מחליף גג מרוצף, חשוב לשקול כמה דברים. עליך לברר באיזו תדירות צריך להחליף את הגג שלך, ואילו אריחים יעבדו הכי טוב על הבית שלך. תוכל גם ללמוד כיצד לתקן את רעפי הגג שלך.

האם ניתן לתקן גגות אריחים?

בין אם גג האריחים שלך נפגע ובין אם הוא זקוק לתיקון, ישנן דרכים לבצע את העבודה. תיקונים אלה לא רק יגרמו לביתך להיראות יפה, הם גם יעזרו לך לחסוך כסף בעלויות האנרגיה.

מחיר תיקון גג האריחים תלוי בגודל הגג, בחומריו ובכמות העבודה הכרוכה בו. בדרך כלל, דליפה פשוטה יכולה לעלות בין 150 $ ל -500 $, בעוד עבודה נרחבת יותר יכולה לרוץ לאלפים.

אם תמצא סדקים באריחים, תתקן אותם מיד. הם יכולים להוביל לדליפות ובעיות גדולות בעתיד.

אתה יכול לקבל הערכת מחיר מקבלן הגגות המקומי שלך. בחלק מהמדינות יש זיכוי מס לבעלי בתים שמתקינים אריחים.

אריחי חימר ובטון הם חומרי הגג היקרים ביותר, אך הם גם העמידים ביותר. הם יכולים להחזיק מעמד עד 100 שנים כאשר מתוחזקים כראוי. הם חומר הגגות המועדף בחלקים של דרום מזרח.

אם גג האריחים שלך נסדק, אתה יכול לתקן אותו עם גלגל ובטון. אם האריחים משוחררים, אתה יכול להחליף אותם בחדשים. תלוי במיקום, גג אריחים חדש יכול לעלות בין 4 ל-10 דולר למ "ר.

כיצד להחליף אריחי גג?

שמירה על גג מרוצף במצב טוב חשובה משום שהיא יכולה למנוע גידול אצות ופגיעה במים. הדרך הטובה ביותר לשמור על הגג המתולתל שלך בצורת קצה עליון היא לבדוק אותו לסדקים ודליפות על בסיס קבוע. אם תבחינו בבעיות כלשהן, חשוב להחליף את האריחים בהקדם האפשרי.

גג מרוצף מורכב מחימר או צפחה. האריחים כבדים ויש להתקין אותם כראוי לעמידות מירבית. אריחים מסוג זה מצויים בדרך כלל באקלים חם. תוחלת החיים של גג מרוצף תלויה באיכות החומרים המשמשים ושיטות ההתקנה.

גג מרוצף יכול להימשך שנים, אבל עם הזמן הוא יתדרדר. כדי למנוע את זה, זה רעיון טוב לבדוק את זה כל שלושה חודשים. בנוסף לבדיקת אריחים סדוקים או חסרים, כדאי גם לבחון סימנים של שחיקה.

התחתית היא המחסום עמיד למים שמגן על הבית שלך מפני איתני הטבע. עם הזמן הוא יכול להיות מסולסל או שביר, מה שהופך אותו פחות יעיל בשמירת מים בחוץ.

הצעד הראשון להחלפת גג מרוצף הוא לקבוע איזה סוג של אריחים זקוק להחלפה. בדרך כלל, אריחי גג חימר הם סוג החומר העתיק ביותר של גגות. אלה כבדים, אבל יכולים להימשך שנים.

כמה פעמים צריך להחליף אריחי גג?

בהתאם לסוג הרעפים שבהם משתמשים והסביבה שבה מותקנים, גגות אריחים יכולים להימשך שנים רבות. כמה גגות אריחים יכולים להימשך כ-50 שנה. עם זאת, אם הגג אינו מתוחזק היטב, תוחלת החיים של הגג עשויה להיות מוגבלת. המחיר של החלפת גג אריחים יכול להיות יקר.

עלות גג האריחים תשתנה בהתאם למספר גורמים. החומר, סוג הרעפים בהם נעשה שימוש, והפרופיל של הגג תורמים כולם למחיר הכולל. ישנן מספר דרכים לחסוך כסף על החלפת גג אריחים. הן כוללות התקנת מתקני קרב משודרגים, בחירת הגגות הנכונים, ובחירת האריחים הטובים ביותר.

מלבד העובדה שיש להם שכירות טובה בגגות, חשוב גם לשמור על המעמד הנמוך במצב טוב. אם הוא ישתחרר, הוא עלול לגרום לנזק במים או אפילו לדליפות. המעטה הוא מחסום עמיד למים חשוב. שכר נמוך באיכות גבוהה יכול להימשך עד 25 שנה.

אם אתה מודאג מאריכות ימים של הגג שלך, לשקול התקנת מערכת גג מרוכבת. זוהי חלופה קלה לבטון ואריחי חימר והיא פחות רגישה לנזק ממזג אוויר קיצוני. זה גם הרבה יותר שקט במהלך סופות.

פרטים נוספים בלינק מצורף: hagbagag.com/