בדיקת רכוש משותף

בדיקת רכוש משותף הוא חלק חיוני מבדק בית

בדיקות רכוש משותף הם מרכיב חיוני שלהליך בדק הבית. הם נותנים לבעלים ולדיירים הזדמנות לבדוק את היחידה יחד לפני שהם נכנסים או יוצאים.

בדיקות אלה מועילות גם לאיתור צרכי תחזוקה קלים שאולי לא הבחינו בהם הדיירים שלך. הם יכולים לחסוך ממך תיקונים יקרים ולשמור על הדיירים שלך מרוצים.

מהו שירות פיקוח בנייה?

שירות פיקוח בנייה הוא חברה או עסק המספק פקחי בנייה לענף הבנייה. אנשי מקצוע אלה בודקים שרטוטים, מחברים דוחות ומתקשרים עם לקוחות ומעסיקים על מנת להבטיח כי הבנייה עומדת בקודים, פקודות ותקנות יעוד מקומיות.

בדיקת בניין היא דרישה חיונית לפני שניתן להשתמש או למכור בניין. הוא משמש גם להערכת שלמות המבנה של מבנה קיים והאם הוא עומד בקודים הנוכחיים ובדרישות הבטיחות של יושביו.

מפקחי בנייה עשויים לעבוד עבור סוכנויות ממשלתיות או שהם יכולים לבחור לעבוד באופן עצמאי ולהפעיל שירות פיקוח משלהם. משרות אלה מציעות סיפוק רב והפוטנציאל להפוך לאנשי מקצוע רווחיים ביותר עם השכלה וניסיון נכונים.

פקחי בתים בודקים בדרך כלל בנייני מגורים לצרכי בטיחות ותיקון; מצד שני, פקחי בנייה הם עובדי ממשלה בעלי סמכות לאכוף קוד בנייה בינלאומי וקודי בנייה ובטיחות מקומיים בפרויקטים של בנייה. אם פרויקט אינו עומד בקוד, לפקחים יש את הכוח להוציא ציטוט או לכבות את הפעילות עד שניתן יהיה לבצע שינויים על ידי בעל הבית.

מדוע יש צורך בפיקוח על בנייה?

בעת רכישה או מכירה של בית, בדיקה היא כלי רב ערך להבטחת הנכס עומד בכל התקנים הנדרשים. פעולה זו יכולה לחסוך ממך תיקונים יקרים בעתיד או לאפשר שיפורים שיגדילו את ערכו.

ביקורת בנייה היא הערכה מקצועית עצמאית של מצב הבניין או מבנה אחר, המבוצעת על ידי אדריכל מורשה, סוקר בנייה או מהנדס מבנים.

בדיקה חזותית של בניין כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים הנוכחיים וחקיקה מתבצעת. זה כולל בדיקת מצב המבנה שלה, מצב מכני, כמו גם כל סכנות בטיחות נוכחות.

אנרגיה היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר שעסק מתמודד איתן, וביקורת אנרגיה יעילה יכולה להפוך את הבניינים שלך לחסכוניים יותר באנרגיה. זה לא רק מוביל לחשבונות נמוכים יותר אלא גם לשיפור רמות הפרודוקטיביות ורמות הנוחות של הדיירים.

להוצאות חכירה יכולה להיות השפעה מהותית על רווחיות החברה שלך, ולכן חיוני לוודא שאתה לא משלם יותר מדי עבור עלויות שהונפקו על ידי בעל הבית. זה יכול להתרחש עקב פרויקטים הון אשר לא להפחית את הוצאות התפעול הבניין, רמות דמי ניהול כי יעלה על רמות סטנדרטיות, או ספקים המספקים שירותים מעבר למה מותר על פי הסכם השכירות שלך.

אילו פגמים מוצאים לרוב בבדק בית?

בעת רכישה או מכירה של בית, חשוב להיות פרואקטיביים ולנקוט אמצעי זהירות לביטחון שלך. זה כולל קבלת בדיקה ביתית.

אם המפקח מגלה פגמים גדולים עם הבית החדש שלך, יש לך כמה אפשרויות למשא ומתן: להוריד את המחיר או לבצע תיקונים לפני הסגירה; לחלופין, אתה יכול להחליט לבטל את המכירה ולחפש נכס אחר.

נושאים מבניים, כמו קורות רצפה נפולות וקורות, הם מהיקרים ביותר לתיקון. כדי להימנע מאובדן קונים פוטנציאליים עקב בעיות אלה, חיוני לשכור מהנדס שיכול להעריך במדויק עד כמה המצב חמור ולהעריך את הוצאות התיקון הנלוות אליו.

חיצוני: מפקח הבית צריך לחפש סדקים או להירקב ציפוי, מתקלף צבע או שלפוחיות, ניקוי נאותה בינו לבין הקרקע. זה חיוני כדי למנוע נזקי מים עקב שחיקה ועובש בתוך הבית.

חלונות, דלתות, לקצץ: בדיקה יסודית צריכה להבטיח את המסגרות של חלונות ודלתות מאובטחות ללא ריקבון; איטום הוא הדוק במקום; וזכוכית שלמה.

כאשר מפקח חושף הפרות מבניות או קוד בנייה, כגון גג מתמוטט או התפשטות טרמיטים, עליך לעבוד עם המוכר כדי לתקן בעיות אלה לפני המעבר. במקרים רבים, הם מוכנים לכסות תיקונים או לספק לך אשראי על מחיר הרכישה שניתן לשים לקראת תיקונים עתידיים.

לקריאה נוספת היכנסו

https://ozeng.co.il/%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%AA%D7%A3/