שאיבת הצפה

את מי לשכור להצפה ביתי

אף ־ על ־ פי שההצפה שכיחה באזורים רבים, אתה יכול לנקוט באמצעי מניעה כדי למזער את הנזק. התקן מיכל אספקת מים. כאשר מפלס המים מספיק, התקן משאבה שתזיז את המים מהבור. אנשים רבים רוכשים משאבות כפולות כדי להבטיח שיש להם כוח גיבוי או סוללה. במקרה הגרוע ביותר, משאבה סטנדרטית עשויה להיות חסרת תועלת אם אין חשמל.

יש לך שתי אפשרויות כשמדובר שאיבת הצפה בבית. אתה יכול לשכור או לרכוש משאבה משומשת. הצפות יכולות לקרות בדרכים רבות. אם יש לך מרתף, הוא יכול להתרחש עקב מרזבים סתומים, הנחות לא נכונות, קרקע מדורגת, או חיישן כביסה פגום. בלי קשר לסיבה, משאבה היא קו ההגנה הטוב ביותר שלך במקרה של הצפה.

אזעקת הצפה ומשאבת מים חיוניים לפני הצפה. מכשירים אלה יתריעו לך להציף ולהגן על הבית שלך מנזק נוסף. משאבת הצפה יכולה להסיר כמות עצומה של מים במהירות ובקלות מהמרתף שלך. אם יש לכם מקום לזחול, חשוב במיוחד להתקין משאבה כי זה יעזור לכם לחזור הביתה. בנוסף למשאבת הצפה, אתה צריך גם להתקין אזעקת הצפה. אתה יכול לאבד פריטים יקרי ערך אם יש לך זחילה. משאבות נמוכות הן השקעה חכמה שיכולה להגן על הבית שלך מהצפה.

אם אין לך תקציב למשאבה, אתה יכול לשכור משאבות ניידות. משאבת צוללת ניידת יכולה לשאוב בין 1,600 ליטרים ל-4,000 ליטרים לשעה, והיא מהירה יותר. המשאבות האלה בדרך כלל מופעלות בגז וניתן להקים אותן מחוץ לבית שלך. ניתן פשוט להכניס את צינור הצריכה לאזור המוצף.

מה אתם צריכים לדעת על שירותי שאיבת הצפה?

עדיף לקנות משאבות מים לפני שיש הצפה. זה רעיון טוב להתקין את משאבת המים שלך לפני ההצפה ולבדוק אותה לפני שהיא מוצפת. תכנית צריכה להיות במקום כדי להבטיח שיש לך משאבת מים במקרה של הצפה. יש להכין תוכנית לפני הצפה, וערכת חירום צריכה להיות זמינה למקרה של הצפה.

משאבה לא מספיקה. עליך גם לשקול התקנת מערכת אזעקת הצפה. אזעקת הצפה יכולה להודיע לך אם המרתף שלך, זחילה, או מרתף מוצף. עם זאת, אם אין לך אחד, אולי אתה לא מודע לכך שהמרתף שלך מוצף. זה יקשה עליך לישון ויותיר אותך חסר אונים. אתה לא תאבד שום דבר על ידי רכישת משאבת מים.

אף שמשאבת מים היא חלק חשוב ממוצרי הגנת השיטפונות, אין צורך בה בהצפה. בין אם שיטפונות המרתף שלך נגרמים על ידי הצפה גדול, או שאתה צריך לשאוב מים כדי למנוע נזק נוסף, הרמת מים תהיה חיונית. משאבה ביתית איכותית יכולה לחסוך לך זמן וכסף, כיוון שהיא לא תדרוש ממך לשפץ את המרתף שלך. אתה יכול לשכור משאבת מים אם אין לך אחד.

אתה יכול לנקז את המים מהמרתף שלך עם משאבה sump משאבה A יעבוד רק לאט, אז אתה צריך לחכות למפלס המים לרדת לפני השאיבה. אחרי שמפלס המים ירד ב-1 מטר, אפשר לשאוב בקצב גבוה יותר. תפסיק לשאוב מיד אם אתה רואה נזק לקרן שלך. הקרן אולי לא תוכל להתמודד עם משקל המים, לכן חשוב לשכור איש מקצוע.

בעל בית במרתף צריך לשקול רכישת משאבת הצפה. אם יש הצפה במרתף שלך, תצטרך את המשאבה. משאבת צוללת ניידת היא בחירה טובה. זה עולה רק 100 $ ומגיע עם מסך כדי למנוע סתימה. המשאבה יכולה לשאוב 1,600 ליטר מים בשעה. משאבה מונעת בנזין היא בחירה טובה עבור אזורים בסיכון גבוה, אבל לוודא לקנות אחד עם מסך מובנה להגנה נוספת.