אילו צבעים גורמים לחדר קטן להיראות גדול יותר? ‏

כשמדובר בעיצוב דירות קבלן, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. ראשית, אתה צריך להחליט על לוח צבעים. בחירת לוח צבעים מוצק יעזור לגרום לחדר להרגיש גדול יותר. טיפ חשוב נוסף הוא לבחור צבעים נייטרליים לקירות שלך. מבטא צבעוני ניתן להוסיף ביצירות האמנות. אבל זכור, צבעים לא צריכים להציף חדר. חשוב גם לבחור עיצוב שקל לשמור עליו לאורך זמן.

דרך אחת להשיג מראה הרמוני בדירה קטנה היא להשתמש באחסון חכם. שימוש בפריטים כגון מדפים, לוחות עץ ורהיטים מתקפלים יכול לעזור לך לארגן את הפריטים שלך וליצור תחושה של מרחב. פריטים אלה גם יאפשרו לך להתמקד בעיצוב הדירה שלך. זכרו שאין כללים קשים ומהירים להשגת נושא עיצוב מסוים, אבל יש כמה מגמות שעליכם לציית להן. לדוגמה, מראה הרטרו אומר שאפשר לשלב נגיעות וינטג 'ופלטת צבעים נייטרלית יותר.

מראות הן דרך נוספת לגרום למרחב קטן להיראות גדול יותר. להניח אותם ליד חלונות כדי להחזיר אור וליצור אשליה של תקרה גבוהה יותר. בנוסף, מראות גבוהות עוזרות להאיר אזור עמום. אפשר אפילו להשתמש בקיר גלריה של מראות כדי ליצור אשליה של חדר גדול יותר.

לרגש מרווח יותר בדירה קטנה, נסה לשלב אלמנטים וצבעים שונים. נסה להשתמש בשטיחים באזור שמתמזגים עם הרצפה. כמו כן, שקול שימוש במדפי ספרים גבוהים כדי להגדיל את שטח הקיר. מדפי קיר הם דרך נהדרת להציג חפצים אישיים. לבסוף, לשמור על ערבוביה למינימום. שמירה על דירה נקייה ומאורגנת תגרום למקום שלך להרגיש מרווח. זה המפתח לתכנון מוצלח בדירה קטנה.

לוח צבע בהיר ייצור תחושה מרווחת בדירת סטודיו. צבע כהה יעיל גם ליצירת עניין חזותי בחלל קטן. בדירת סטודיו, קירות בצבע אור יאפשרו תאורה טבעית להאיר, מה שיגרום למרחב להיראות גדול יותר. אם אתה לא רוצה לצבוע את הקירות, לשקול באמצעות מדבקות מקל על או קיר גלריה של פריטים דקורטיביים. אפשרות נוספת היא טפט נועז ודפוס.

כאשר בוחרים עיצוב לדירה, זכרו שחשוב גם לחשוב על פונקציונליות וסגנון החיים של הדיירים. יש דיירים שירצו להחביא תכונות מסוימות בזמנים מסוימים של היום. למשל, ניתן להפריד את חדר התקשורת משאר הדירה. יש מקום המוקדש לעבודה ומרחב לזמן המשפחה יעזור לבריאות הנפש של הדיירים.

כשמדובר בעיצוב פנים, דירה מודרנית היא לעתים קרובות אתגר מרגש. עדיף להעיף מבט על עיצובי דירות באינטרנט עבור קצת השראה. מעצב יכול לעזור לך למצוא את הסגנון המתאים למרחב שלך. זה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב! אם יש לך את הידע, אתה יכול להתאים את המרחב שלך עם רעיונות עיצוב פנים מודרניים.

יש לתכנן דירות לפי צורכי התושב המודרני. הדיירים האלה רוצים יותר גמישות ויותר מרחב אישי. זה אומר שהוספת משרד ביתי תהיה חשובה כמו חדר שינה. יש מרחב אישי גם ימנע את התפשטות המחלה. זה ייצור דרישות חדשות לעיצוב דירה. הדירות ייאלצו לאכלס את הדיירים החדשים, כל עוד הם זולים.