איך לבחור את הצבע המתאים לבית שלך

המראה של ביתך יכול לשקף את הסגנון והטעם האישיים שלך, בנוסף לתפקוד שלו. למרחב מתוכנן בצורה מתחשבת יש סף, מקלט ומרחב לחלוק. הוא נועד להיות נוח ומהנה. זה צריך להיות מספיק מקום לבן כדי להדגיש את הרהיטים והחפצים, כמו גם טקסטיל נוח ותאורה מספקת. אתה והמשפחה שלך צריכים ליהנות מהמרחב. זה צריך להיות בברכה.

הסלון של הבית שלך הוא המקום הראשון שהקונים יראו. שמור את זה קל ואוורירי. כדי שהמרחב יראה גדול ומסביר פנים, בחר בצבע חול מרגיע כמו טאופה. צבע נייטרלי זה סופג אור טבעי, וגורם לו להיראות חם ומסביר פנים. טאופה היא בחירה מצוינת באזור מגורים, אבל אתה יכול גם לבחור צבעים נייטרליים לקירות ביתך. כדי להוסיף אישיות למרחב שלך, אתה יכול להשתמש בשילוב או בכמה צבעים.

צבעים הם חלק חשוב מכל עיצוב פנימי. ביתך יהיה מלא חיים ותוסס בצבעים נועזים. עם זאת, עליך להימנע מצבעים אלה במקומות גדולים ופתוחים. כדי להשיג איזון, אתה צריך להשתמש נייטרלים באזורים אלה. שני הגורמים האלה יגרמו לערעור האסתטי של הבית. אם אינך בטוח לגבי ערכת הצבעים לביתך, נסה לצבוע אותה בעצמך. זו דרך קלה וזולה להגדיל את המשיכה האסתטית של הבית שלך.

כאשר אתה בוחר צבעים לביתך, זכור את סגנון ביתך ואת האביזרים הקיימים בחדר. תן דעתך לעיצוב הכללי ולערכת הצבעים בעת בחירת צבע לצביעת הסלון. כאשר בוחרים צבע קיר, עדיף ללכת עם גוון בהיר או כהה יותר כדי ליצור איזון חזותי. בנוסף, שקול את גודל החדר. נקודת מוקד יכולה לגרום למרחב להרגיש גדול ובהיר יותר על ידי כך שתגרום לו להרגיש פתוח יותר.

בנוסף לצבע, תחשוב על הפנים שלך כעל בד אחד גדול. הקירות שלך צריכים לזרום יחד. אם יש לך סלון גדול וחדר שינה קטן אז תבחר צבע אחד. מקום קטן לא צריך להרגיש צפוף. הצבעים צריכים להיות משלימים ולא מתנגשים. חדר חשוך צריך להיות משלים על ידי חדר חשוך. באפשרותך גם לשלב רעיונות עיצוב שונים לתוך הבית שלך על ידי תוכנית רצפה פתוחה.

מלבד הצבע, חשוב על סגנון ביתך. יהיה קל יותר לנוע בין חדרים אם הם יזרמו אחד לשני. אם יש לכם חדרים נפרדים, נסו לשמור על הצבעים והסגנונות בכל אזור מלוכד. אתה יכול לגמור עם מראה מבלבל. ייתכן שתצטרך לעצב מחדש את הדירה שלך אם אתה רוצה שהיא תרגיש יותר מזמינה ומקבלת פנים. אתה יכול לשכור מקצוען אם אין לך את התקציב.

קח בחשבון את העיצוב הכללי של הבית שלך, לא רק צבע. פונקציונליות היא המפתח לבית יפה. השפעה חיובית על ביתך יכולה להתבצע באמצעות צבעים. קווים מנחים אלה יעזרו לך לבחור ערכת צבעים לדירה שלך ולהקל על העיצוב. לדוגמה, סכימת הצבעים של הסלון צריכה להיות ניטרלית וצבע הרהיטים צריך להשלים זה את זה. מטבח עם סגנון שונה יכול לשמש להפרדת אזורים.

ערכת הצבעים של בית היא קריטית. חשוב שהצבעים יהיו בשימוש הרמוני באותו מרחב. לדוגמה, אדום וכחול הם צבעים משלימים. זה יגרום לצבעים בחדר אחד להתבלט ולאפשר להם להשלים אחד את השני. לבית עם צבעים שונים יהיה מראה מעניין ומגוון יותר. מטבח ושירותים חדשים יכולים גם לשפר את עיצוב הבית. אם נזכור את הדברים האלה, יהיה קל יותר לחיות במקום מסוים.

הרמוני היא המפתח להצלחה של בית. ניתן להשתמש באותו צבע באזורים שונים בביתך. בדרך זו, היא תיצור פנים הרמוני ואופנתי יותר. זה גם יעשה את הבית שלך יותר מסבירי פנים ונוח. תרגישו בו יותר בנוח אם תשתמשו בגוונים שונים של אותו צבע. לכן, חיוני לבחור את צירופי הצבעים המתאימים עבור הפנים.

פרטים נוספים: עיצוב בתים