איזה סוג תאורה הוא הטוב ביותר עבור תאורת חוץ? ‏

יש הרבה סגנונות שונים של תאורה בחוץ. המודרניים הם חלקלקים, מינימליסטיים ועשויים מחומרים עכשוויים. הם עלולים אפילו לשבור את התבנית ולהציג שיטות עיצוב עתידניות. לעומת זאת, אפשרויות תאורה מסורתיות הן משוכללות ומשתמשות בגימורים וחומרים קלאסיים. בהתאם לסגנון הכללי של הבית שלך והמרחב הזמין לשימוש בו, אתה יכול לבחור בכל סגנון. הנה כמה טיפים לבחור את האחד הנכון לבית שלך. קרא כדי לגלות כיצד לבחור תאורה חיצונית לביתך.

תן דעתך לגודלו ולצורתו של האזור החיצוני שלך. אם אתה מחפש להדגיש עץ גדול או תכונה גבוהה אחרת, אור בצורת כדור הוא הדרך ללכת. אורות בצורת כדור מתכווננים ומטילים קרן בהירה דמוית סיכה מעל שטח גדול יותר. מכיוון שהם מתכווננים, אתה יכול למקם אותם בכל זווית. עבור מאפיינים קטנים יותר או חבויים בגינה שלך, אור מעוצב היטב ייתן לך את הכמות המושלמת של הארה.

דבר נוסף שחשוב לשקול כאשר בוחרים תאורה בחוץ הוא טמפרטורת הצבע. טמפרטורת הצבע נמדדת במעלות קלווין (K). ככל שהמספר נמוך יותר, כך האור חם יותר. טווח טמפרטורת הצבע האידיאלי לתאורה בחוץ הוא 2700K, בעוד 3000K הוא בסדר. בטווח הזה, האורות שלך ידמו את החום והיופי של המדורה. אתה אפילו יכול לבחור אורות LED עם טמפרטורות צבע שונות, תלוי בסביבה ובהעדפות שלך. אז הקפידו לקרוא על טמפרטורת הצבע לפני שאתם רוכשים כל מערכת תאורה.

אתה יכול גם לקבל אורות קיר רכובים בחוץ. אלה הם בדרך כלל מתח נמוך ובהיר מתון. הם משמשים לעתים קרובות עבור אזורים מפוזרים כדי להקל על הניווט. ניתן להרכיב את האורות האלה על קיר או גדר. רוב האורות החיצוניים ידרשו נורה, אבל לעתים קרובות יש להם שקע בורג שמקבל נורות סטנדרטיות, כמו גם נורות בורג LED מודרניות. אם אתם בוחרים באור חיצוני מרוכב קיר, בחרו בנורה בעלת ספקטרום מלא

אבזרי תאורה חיצוניים מגיעים בכמה סגנונות שונים, כולל סביבה, משימה ותאורה במבטא. אם אתה על תקציב, לנסות אורות מחרוזת. הם מוסיפים קסם כפרי והיבט דקורטיבי למרפסת שלך. לאחר מכן, אתה צריך לקחת אותם. אם אתה על תקציב, לשקול נרות LED ואורות מחרוזת. אבל זכור לשקול בטיחות, כמו גם האסתטיקה של אבזרי התאורה שלך. אם הפטיו שלך הוא לעתים קרובות צפוף, לשקול שימוש באורות סולאריים.

סוג נוסף של תאורה בחוץ הוא אורות תקרה חיצוניים. האורות האלה יושבים סומק על התקרה ומטילים את רוב האור כלפי מטה. בגלל זה, הם ממוקמים הכי טוב מעל כניסה או אזור שבו אנשים ילכו. החיסרון הוא שהם יכולים להטיל צל כלפי מטה, אבל אתה יכול לקזז את האפקט עם אורות קיר סמוכים. בנוסף לאורות הדואר החיצוניים, אתה יכול גם להשתמש באורות מחרוזת לבידור. הדרך הטובה ביותר לבחור את התאורה החיצונית הנכונה היא לבחור היכן אתה רוצה אותה והיכן היא תהיה הכי פונקציונלית.

אורות מחרוזת וצינורות LED גמישים הם אפשרויות נהדרות להארת חלונות. שתיהן בחירות נהדרות ליצירת אווירה חמה, מבלי ליצור סביבה קשה ולא נוחה. הם גם נהדרים להסתתר בחצר האחורית שלך. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי להדליק בור אש אם יש לך אחד. אם אתה רוצה, אתה יכול אפילו לתלות אותם לאורך החלק הקדמי של הבית שלך כדי ליצור אפקט בור אש.

פרטים נוספים: תאורת חוץ, עיצוב